Beantwoorden
Maarten008
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

Films opvragen met de Yelo app

Ik heb nog een prime abonnement, daarmee kan ik via de digicorder nog steeds  films en series opvragen. Echter in de Yelo app staat daar bij elke film play more onder waardoor ik geen enkele kan starten. Heeft iemand hier een oplossing voor?

0 Likes
4 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Films opvragen met de Yelo app

Ik heb geen prime dus ik zie niet wat jij ziet in yelo denk ik.

Maar helpt dit je?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/een-film-of-programma-bestellen-met-de-yelo-app-of-yelotvb...

 

Waarom neem je eigenlijk niet Play More?  Is maar 3 euro ofzo duurder maar dan heb je nog een hoop andere zenders, een groter a la carte-aanbod en je kan gebruik maken van terugkijktv. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Maarten008
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

Films opvragen met de Yelo app

Ik heb nog een pakket,  play sports en prime en als ik play sports en play more neem kost me dit 15 euro meer...

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Films opvragen met de Yelo app

@Maarten008  Ah ok, dat moet meegeteld worden inderdaad 🙂

Maar dan nog kan het voordelig zijn voor je.

Het hangt het er vanaf welke producten je nog hebt.


Heb je Whop, Whoppa of WIGO, dan betaal je voor Play More en Play Sports 36,95 eu want als Play More-klant betaal je dan maar 12 eu voor Play Sports  (24,95 + 12 eu).

 

Zie https://www2.telenet.be/nl/entertainment/play-more/bestel-play-more/

 

"Ben je Whop/Whoppa? Neem dan Play Sports erbij voor maar €12."


Of andersom: als je Whop, Whoppa of WIGO hebt en  Play Sports-klant bent, betaal je voor Play More 18,55 en dus komt het ook op 36,95

Zie https://www2.telenet.be/nl/entertainment/play-sports/bestel-play-sports/

 

"Ben je Whop/Whoppa? Neem dan Play More erbij voor maar €18,55."

 

 In andere gevallen zal het inderdaad een stuk meer kosten.

Maar om nog even op jouw vraag terug te komen (want ik probeer je niet te overhalen om Play More te nemen, ik dacht gewoon dat het voordelig zou zijn voor je):


Ik zie op Klantenservice van Telenet 2 tegenstrijdige artikels:

 

In dit artikel staat dat PRIME op aanvraag terug te vinden is in de tvtheek op de digicorder en is er geen verwijzing naar Yelo.
Maar in dit artikel staat dat Prime op aanvraag wel in Yelo zit..

 

Ik denk dat je voor het probleem van Prime à la carte dus best de klantendienst contacteert want ik ben door die 2 verschillende artikels nu plots niet meer zo zeker of dit wel nog  beschikbaar is in Yelo. Ik zou denken van wel, maar dat ik dat denk ben jij nu niet veel mee he 🙂

 

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Films opvragen met de Yelo app

Prime is bij Whoppa veranderd in Play More en dit sinds 2014

 

PRIME blijft beschikbaar voor bestaande PRIME-abonnees, maar als nieuwe klant kan je het niet meer bestellen. In december 2014 lanceerden we Play en Play More, onze extra pakketten met films, series en themazenders.

0 Likes