De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

'Je thuisnetwerk' niet beschikbaar

Beantwoorden
T-DC
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Hey, jij weer! :-) Pageturner! Goed gevonden!

Dag iedereen,

Het is nu al 3 dagen dat ik niet op 'Je thuisnetwerk' kan  (onder 'mijn Telenet')

 

Volgens Telenet is dit een 'algemeen' probleem, maar toch heb ik nog niemand anders gevonden die ook dit probleem heeft. 

 

Het is toch niet normaal dat dit zo lang aansleept? 
Ik wil mijn router 'bridgen' om niet meer zo afhankelijk te zijn van dit soort problemen bij telenet!

 

Ik vroeg mij dus af als er nog mensen  zijn die dit probleem hebben? of die meer weten want van de klantendienst bij telenet krijg ik al 3 dagen het antwoord 'we zijn op de hoogte, het is een algemeen probleem' 

 

Groeten,

Thomas

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 122
Netjes! Even demarreren... BINGO! Een bus vol!

Bij mij is alles normaal, ik kan gewoon mijn thuisnetwerk zien.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

@icymichel Idem. Mijn thuisnetwerk kan ik ook raadplegen.

 

@T-DC Probeer eens de modem te herstarten; je weet maar nooit.

 

https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/herstart-uw-toestellen-opnieuw/

0 Likes
Beantwoorden
T-DC
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Hey, jij weer! :-) Pageturner! Goed gevonden!

Bedankt voor jullie reacties!

 

(modem herstarten had ik al verschillende keren geprobeerd 😉 )

 

Maar ondertussen werkt het weer! 

(ik heb verder geen updates gekregen dat het weer zou werken/wat de oorzaak was)

 

vanmorgen nog eens geprobeerd en zag dat het nu weer werkt.

 

Groeten,

Thomas 

Beantwoorden