Beantwoorden
d4e666
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party!

Mijn Telenet laadt traag

Mijn internet werkt snel, tenzij er egens "telenet.be" in het adres verschijnt, dan is het MINUTEN wachten tot er iets verschijnt, en dan te denken dat ik verbonden ben met hun eigen modem. Gewoonweg schandalig. 

 

En de eerste idioot die durft zeggen dat het probleem bij mij zit: waarom werkt de rest van internet dan wel zoals het hoort????

 

tags: dikke brol, belachtelijke tags die NIET vrij te kiezen zijn: GEEF DAN EEN LIJST IPV EEN TEKSTVELD IDIOTEN

en de telenet helpdesk is ook al niet veel soeps, het enige dat telenete kan is je als klant laten rondhuppelen op hun website.

 

Titel gewijzigd door MarianneM | Vorige titel: snelheid telenet diensten

0 Likes
31 reacties
Marc_G
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Mijn Telenet laadt traag

Voor mij is het laden van mijn.telenet.be ook enorm traag. Ik spreek over minuten in plaats van seconden!

Ik was wat aan het experimenteren en had IPv6 ondersteuning op mijn router geactiveerd, en plots werkt mijn.telenet.be aan normale snelheid, dus laden binnen een paar seconden.

Telenet: Waarom werkt het snel met IPv6 en onbruikbaar traag met IPv4? Alle andere websites op het internet werken wel normaal met IPv4, alleen mijn.telenet.be niet... Why?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mijn Telenet laadt traag

Omdat ze alleen nog via IPv6 werken. Wat de norm gaat worden voor de meeste sites.  En omdat er veel sites nog werken met de 2 en Telenet voor zijn Netweters misschien niet meer.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes