Beantwoorden
Shutterfreak
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Na verhuis en overgang Whop > WIGO geen Yelo meer

Beste,

 

Recent zijn we verhuisd, en bij de verhuis zijn we van Whop naar WIGO overgestapt.

 

Op ons nieuw adres kunnen we de Yelo app helaas niet meer gebruiken. Ik krijg een foutmelding "Access to Yelo Play prohibited" met als boodschap "Telenet digital TV an[d] internet is required to use Yelo Play. More info on telenet.be."

 

Maar WIGO bundelt - net als Whop - Internet en digitale TV, dus waarom valt Yelo dan weg?

 

Is er een oplossing hiervoor?

 

Vriendelijke groeten,

 

Shutterfreak

0 Likes
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Na verhuis en overgang Whop > WIGO geen Yelo meer

Voor een oplossing kan je best contact opnemen met de Telenet technische klantendienst.

Deejee58
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Na verhuis en overgang Whop > WIGO geen Yelo meer

Zelfde probleem !
Installatie verhuisd sinds gisteren en geen Yelo meer mogelijk 😡
0 Likes
Shutterfreak
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Na verhuis en overgang Whop > WIGO geen Yelo meer

Na de technische klantendienst gebeld te hebben, wist men me te zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk enkel te maken had met de verhuis. Dit werd me later ook bevestigd.

 

Een half uurtje na gebeld te hebben, was alles in orde!

0 Likes