Beantwoorden
Dimivg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Sinds 48u geen contact tussen app en digicorder

Sinds dinsdag avond kan mijn yelo play app op mijn iPad geen contact meer maken met mijn digicorder als ik naar 'mijn opnames' ga. Gisteren kon ik dit nog oplossen door de digicorder aan te laten staan. Maar dit werkt vandaag niet meer. Ik heb reeds de conflictoplossing van Telenet gevolgd (WiFi aan, interactieve digicorder, klantennummer ok,enz) maar geen oplossing. Help! Thx Dimi

0 Likes
3 reacties
Sandor
Experienced Meerweter
Berichten: 82
De vernieuwde WIGO? Smile! Topicwurm! My smart Valentine

Sinds 48u geen contact tussen app en digicorder

Heb je ook al eens de Slimme Energiestand bekeken, @Dimivg? Dit kan een mogelijke oorzaak zijn. Zijn er nog leden met meer tips? ^^

Sander

Do it with passion or not at all.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Dimivg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Sinds 48u geen contact tussen app en digicorder

Deze staat niet aan, heb ik trouwens niet gewijzigd alvorens het probleem optrad. 😓

@Telenet , heb begint me serieus te frustreren, al 2 weken kan ik geen opnames bekijken via Yelo play.

ook al digicorder reboot en app opnieuw geïnstalleerd ...

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Sinds 48u geen contact tussen app en digicorder

Volgens mij is je digicorder niet meer interactief. Jij zegt van wel. Op welke manier weet je dat hij interactief is?

    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes