Ik heb een nieuwe Philips Oled smart TV, Yugo geïnstalleerd op Android, Tv rechtstreeks verbonden met een cat8 netwerkkabel aan de Telenet router, downloadsnelheid rond de 280 mb/sec. Streemen via Netflix geen probleem maar ... wanneer ik via Yugo streem : bij live streeming zit het geluid niet volledig synchroon met het beeld, heel af en toe verspringt het beeld maar dit is nog acceptabel. Wanneer ik echter iets opneem of terugkijk via Yugo dan is het veel erger, geluid en beeld lopen nog minder synchroon en het verspringen van beeld komt meerdere keren voor zodat het storend werkt voor iemand die er op let. Heb de advanced beeldinstellingen van de Philips optimaal ingesteld, toch geeft Yugo nog problemen. Ik ben er vrij zeker van dat hier meerdere mensen last van hebben, idem zoals hierboven reeds gemeld ... ik neem aan dat Yugo nieuw is en dat dit nog moet verbeterd worden, hoe meer mensen dit installeren op hun Tv, hoe meer klachten er zullen gemeld worden, aan Telenet om hier iets aan te doen ... in blijde afwachting ...