24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Ik krijg constant "Steaming probleem" wanneer ik live TV wil kijken. Of het nu via Edge en yelotv.be ga of via de yelotv app.. maakt geen enkel verschil.
Niet ech handig dus om TV te kijken via de PC?
Het frustreert me wanneer ik (zie andere post) opmerkingen krijg (en blijf krijgen) van dingen te doen die niet kunnen, dat mensen reageren op één post zonder iets daarvoor te lezen (waardoor je zaken tot 3 of 4 keer moet melden, dat mensen (zie deze post) me willen forceren om Chrome te installeren daar waar het probleem over de Yellotv APP gaat... Ja en dan ga je fout reageren. Mijn frustratie gaat meer richting Telenet die geen enkel probleem serieus aanpakt, waar je enkel mensen aan de helpdesk krijgt die hun boekje kunnen lezen...
Dat een versie van mozilla van 1 jaar oud niet meer ondersteund wordt, dat de APP die dat zou moeten oplossen niet werkt, dat de oude yelotv website veel efficienter was, dat de digitale TV gewoon z'n doel niet bereikt (het blijft een domme videorecorder die behalve beeldbehandeling niets digitaals doet)... Heel spijtig dat ik niet bij Telenet weg kan zonder ENORME kosten (20 m van de weg af en geen belgacom kabel binnen)...
Aan anderen: mijn excuses. Aan sommige zaken ben ik allergisch. En dan moet ik krabben....
Beste,
Ik ben via de site van Telenet terecht geraakt bij "netweters" om oplossingen te vinden voor problemen, indien ik dus frustraties laat merken zijn die niet bedoeld richting mensen die onbaatzuchtig trachten te helpen, wel richting DIE personen die klanten NIET helpen. Mijn excuus als mijn woorden dan verkeerd vallen ze zijn niet zo bedoeld.
Ik gebruik standaard instellingen van modem en PC, behalve zoals ik voordien aanhaalde een versie van Mozilla en van Chrome die te oud is om de "verbeterde" yelotv-site te gebruiken. In die draad werd me dan gevraagd om te werken via de app, dan zou het allemaal wel gaan. NIET dus. Begrijp je dat een mens dan gefrustreerd raakt? Helpdesk kan niet helpen, verwijst naar netweters, netweters proberen "benevole" oplossingen te bieden, maar dat draait ook in een circel.
Ik ben de laatste om te beweren dat het gras groener is aan de andere kant. Ik zit namelijk in de onmogelijkheid (beschikbare bekabeling) om dat uit te proberen. Maar daar draait het mij niet om. Het gaat erom dat ik telenet voor hun diensten betaal, en wat ik betaal is meer dan gewoon een modem en een digicorder, dat gaat over diensten die ook in het contract staan, diensten die gebruikt worden als promotie, als reclame. Diensten die werkten en plot na een "verbetering" niet meer werken en waarvoor de verantwoordelijkheid dan op de kap van de klant gelegd wordt. Dus JA: mijn frustratie gaat richting telenet en niet naar Netweters.
De fout niet in de app? Toch wel! Als er een "streaming probleem" is, dan is het eenvoudig met enkele Java Calls uit te zoeken waar de kink in de kabel zit. De foutmelding "streaming probleem" is net dezelfde foutmelding als "engine problem" als je auto niet wil starten. Het geeft geen enkele richting waarin de problemen zich voordoen.
Telenet en "mijn grillen"? Ervaring van gisteren. Technisch probleem, internet verbinding en telefonie viel weg. Omdat mijn medewerkers (Business abonnement) die nodig hebben bellen ze naar de klantendienst (GSM). Na 3 keer het klantennummer in te toetsen en 15 minuten wachtlijn met enerverende muziek krijgen ze een operator aan de lijn. En diens eerste vraag? "Uw telefoonnummer of klantennummer aub". Na enig opzoekwerk: "er is een technische storing en er is geen enkel idee wanneer die zal opgelost worden". Handig dus wanneer je in de problemen zit. Ik moet ook klanten servicen.
Digicorder is hier gekomen door het totaalaanbod, en persoonlijk vind ik dat de mogelijkheden zwaar ondergebruikt worden. Wat kan de digicorder war de good-old videorecorder niet kon? Er bestonden videorecorders die "slimmer" waren dan de digicorder van vandaag...
En geloof me vrij: in mijn mening over Telenet sta ik niet alleen. Vergelijk hun diensten met wat je in de ons omringende landen kan verkrijgen voor hetzelfde geld!