Beantwoorden
JM24
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet TV app op Xiaomi Mi Box S werkt niet

Mijn Telenet TV app werkt slecht op de Xiaomi Mi TV Box, eerder gebruikten we de Flow TV app die wel perfect werkte op de box. Maar bij het gebruik van het duurdere abonnement, dat volgens de verkopers beter zou zijn de Flow TV, werkt het niet meer.

 

Na meermaals contact op te nemen met Telenet krijg ik telkens weer te horen 'dat het een gekend probleem is waar ze mee bezig zijn', maar een dikke maand later kan ik nog steeds niet fatsoenlijk tv kijken ... De laatste persoon die ik bij Telenet aan de telefoon kreeg beweerde dat het probleem bij de Android box zou liggen, maar aangezien alleen de Telenet TV app hier last van heeft (tal van andere apps die livestreams of video aanbieden zoals Netflix, YouTube maar ook VTM go of VRT nu live tv én zelfs de Flow TV app van Telenet werkt perfect).

 

Iemand raad om de app goed te laten werken? Android is up-to-date en ook de app zelf is de laatste versie, al meermaals proberen te verwijderen en opnieuw geïnstalleerd ....

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Telenet TV app op Xiaomi Mi Box S

0 Likes
7 reacties
dlight
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Telenet TV app op Xiaomi Mi Box S werkt niet

Vreemd. Bij mij werkt de telenet tv app op de Mi-box S naar behoren.

Maar daarmee ben je niet verder natuurlijk.

Laat je even weten wat de app wel of niet, of helemaal niets..., doet?

0 Likes
JM24
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet TV app op Xiaomi Mi Box S werkt niet

Vanuit de tv gids een zender (live) openen geeft telkens een foutmelding, als ik dan op de terug-knop op de afstandsbediening klik blijf ik deze foutmelding krijgen. Net hetzelfde gebeurt er als ik een live programma wil pauzeren of een programma wil terugkijken. Op het startscherm klikken op een zender die 'momenteel meest bekeken' is en vanaf daar door-zappen naar andere zenders werkt dan weer wel.

 

Ik zal morgen even een video maken die de juiste foutmelding toont.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV app op Xiaomi Mi Box S werkt niet

collega heeft zelfde voor

het is geweten dat er problemen zijn met app van telenet (ze zijn er mee bezig )

andere apps werken perfect

af gooien terug zetten help soms

0 Likes
JM24
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet TV app op Xiaomi Mi Box S werkt niet

0 Likes
PadelzZ
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Telenet TV app op Xiaomi Mi Box S werkt niet

Ik had een gelijkaardig probleem dat ik na het aanmelden in de app dezelfde soort melding kreeg.

En dit werd opgelost door even de modem uit te zetten en terug aan te zetten, klonk voor mij ook vreemd maar het loste wel mijn probleem op.

0 Likes
Borrecv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV app op Xiaomi Mi Box S werkt niet

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem op mijn Xiaomi Mi Box S. Fouten gaan niet weg. Ik verwacht wel van telenet dat ze hun probleem met die app oplossen. 

0 Likes
JM24
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet TV app op Xiaomi Mi Box S werkt niet

Ik verwacht er niet te veel meer van ... klantendienst al meerdere malen aan de telefoon gehad, maar telkens zelfde antwoord dat het niet aan hun ligt en ze er naar kijken. Heb het gevoel dat er toch niets van een oplossing in huis zal komen

0 Likes