24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik moet telkens opnieuw inloggen op Yelo. Heb yelo op de ipad al gedeinstalleerd, de ipad opnieuw gestart en yelo dan opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft. Iedere keer dat ik yelo start moet ik opnieuw inloggen. Heel vervelend
Is je toestel geregistreerd in - mijn telenet/TV/Toestellen Yelo Play-app? Mogelijks ligt daar de oorzaak en of oplossing.
Weet wel dat je maximaal 5 toestellen kunt registreren.
Met vriendelijke groeten
themoy
Mijn ipad was geregistreerd. Ik heb de ipad nu verwijderd en opnieuw geregistreerd. Wacht nu af
Nog altijd dezelfde miserie. Begin mij stilaan af te vragen waarom ik nog zo n duur abonnement moet nemen. Niets lijkt naar behoren te werken.
@Alainb@ schreef:Nog altijd dezelfde miserie. Begin mij stilaan af te vragen waarom ik nog zo n duur abonnement moet nemen. Niets lijkt naar behoren te werken.
Bedoel je dat niets van yelo naar behoren werkt of niets van telenet naar behoren werkt?
Heb ondertussen alles geprobeerd wat voorgesteld werd, maar probleem blijft.
Hier zelfde probleem na enkele dagen melding om terug in te loggen.
Iphone x
ios 12.1.2
Nee want soms werkt het 2 dagen en soms enkele uren 😏
@Kane heb efkes geprobeerd, ik heb een oude 4S zelfs nog met ios9, de ios10 krijg ik er niet op, de app geopend en hij logt automatisch in, en ik gebruik die bijna nooit dus zeker 4 weken niet geopend, is het dan brouwser die uw login vergeet?
in het begin had ik ook last, dan heb ik tv box uit gezet de app uitgelogd, daarna eerst de tv box terug aan en zeker voor gezorgd dat er een life uitzending was, dan pas heb ik de app ingelogd, en sindsdien heb ik nooit last, enkel het duurt efkes eer hij opstart (traag) dus ik krijg geel scherm op de iphone in het begin, maar dat is omdat het een 4s is
Jos
Dag Jos,
ik denk niet dat uitloggen op de digibox iets kan verhelpen op mijn IPhone , zie wel dat er hier meer mensen zijn met dit probleem. Heb nu opnieuw ingelogd , ben
weer voor een paar dagen ok, tot ik terug bericht krijg dat ik moet opnieuw inloggen.
alvast bedankt voor de feedback
@Kane er kan verschil zijn omdat ik ook niet kon streemen, de app herkende de tv box niet, maar onder ons gezegd proberen kan nooit kwaad.
Jos
Kan idd geen kwaad, mijn app herkend wel de decoder , zie alles war erop staat en kan het ook afspelen op mijn gsm, zal moeten wachten op een opdate vrees ik 😏😉
@Kane ik krijg kortelings een iphone6 met ios 12 er op dan zal ik het snel ondervinden, ik dacht ergens gelezen te hebben dat er met ios10 geen problemen zijn.
Jos