24.977
netweters
|
153.638
antwoorden
|
20.843
vragen
|
Is het normaal dat ik onze beide laptops opnieuw heb moeten registreren sinds de Yelo tv update?
Daarbovenop moet ik mijn laptop na één week OPNIEUW moet registreren. Dat slaat toch op niks? Want je moet telkens 90 dagen wachten vooraleer je er ééntje kunt verwijderen.
Ik ga die dus weg doen van op mijn smartphone en mijn laatste op mijn laptop nogmaals laten registreren.
gevolg van de 5 registraties kan ik er geen enkele meer verwijderen, en er staan telkens 2x dezelfde laptop op.
HELP!
Ik heb dat probleem met de Yelo Play app op Windows 10 en de website. Beide vereisen ze een aparte registratie van dezelfde computer.
Voor wat het betreft het verwijderen van geregistreerde toestellen kan je best even contact opnemen met de Telenet klantendienst op het nummer 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter, zij kunnen dit mits identificatie verwijderen voor jou.
Idem hier : toestel dient meerdere keren gerigistreerd te worden. Windows 10.
Gebruik je soms programma's zoals CCleaner ?
Stel die dan in om een uitzondering te maken voor Telenet cookies en wachtwoorden.
Met CCleaner moet je inderdaad voorzichtig zijn. Het afvinken van verwijderen van cookies en wachtwoorden helpt niet. CCleaner doet het toch, met als gevolg dat je overal weer eens moet inloggen of registreren.