Beantwoorden
Ex-Netweter

Toestellen telkens opnieuw registrerensinds update

Is het normaal dat ik onze beide laptops opnieuw heb moeten registreren sinds de Yelo tv update?

Daarbovenop moet ik mijn laptop na één week OPNIEUW moet registreren. Dat slaat toch op niks? Want je moet telkens 90 dagen wachten vooraleer je er ééntje kunt verwijderen.

Ik ga die dus weg doen van op mijn smartphone en mijn laatste op mijn laptop nogmaals laten registreren.

gevolg van de 5 registraties kan ik er geen enkele meer verwijderen, en er staan telkens 2x dezelfde laptop op.

HELP!

Tags (1)
4 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Ik heb dat probleem met de Yelo Play app op Windows 10 en de website. Beide vereisen ze een aparte registratie van dezelfde computer.

Voor wat het betreft het verwijderen van geregistreerde toestellen kan je best even contact opnemen met de Telenet klantendienst op het nummer 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter, zij kunnen dit mits identificatie verwijderen voor jou.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
eddysandra1
Freshman Beetjesweter
It's your eighth party! Pionier It's your fifth party! It's your fourth party!

Idem hier : toestel dient meerdere keren gerigistreerd te worden. Windows 10.

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Gebruik je soms programma's zoals CCleaner ?

Stel die dan in om een uitzondering te maken voor Telenet cookies en wachtwoorden.

0 Likes
Eggy
Experienced Weetjesweter
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU It's your ninth party! Dat loopt vlotjes.

Met CCleaner  moet je inderdaad voorzichtig zijn. Het afvinken van verwijderen van cookies en wachtwoorden helpt niet. CCleaner doet het toch, met als gevolg dat je overal weer eens moet inloggen of registreren.

0 Likes