Wigo is de combinatie van DTV (huur digicorder), Internet en vaste telefonie.
Daarom mijn vraag. Is de vaste telefonie geactiveerd? Je moet die minstens in gebruik hebben genomen. Veel mensen nemen Wigo, de vaste lijn wordt erbij gezet maar ze gebruiken die niet. Vaste lijn niet geactiveerd = geen Triiing.
Bovendien moet er, als je nog een oude basicnet/comfortnet had en een oude modem moet er een nieuwe modem geplaatst worden.
Om te activeren moet je op je digicorder in de instellingen naar selfstarter gaan en daar zal je het kunnen activeren.
Ik snap eigenlijk niet waarom ze bij het activeren van dergelijk abonnement, als de klant nog geen vaste lijn heeft niet direct een comfortinstallatie aanbieden. Deze is toch gratis als ze eindigen op Whop, Whoppa of Wigo. Zeker bij nummeroverdracht.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/telenet-installeren/
Ignace (igvfer) | Krak Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.