Beantwoorden
Struisie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Tien op tien! Handje vol!

YUGO streamen over AppleTV lukt niet

Ik kijk sinds dit weekend met YUGO televisie. Nu ja, ik probeer het toch.

Het streamen via ‘synchrone weergave’ over mijn AppleTV lukt niet. Het geluid komt wel door, het beeld niet. Dit is het geval bij zowel mijn iPhone Xs als iPad.  Op al mijn toestellen is de  software volledig up-to-date.

Mijn AppleTV heeft internet via kabel (niet over wifi m.a.w.) en is via HDMI aangesloten op mijn LG OLED55C7 TV. Deze is dan weer via HDMI aangesloten op een Sony HT-XF9000 soundbar. Er is geen optische kabel tussen de TV en de soundbar.

 

Vreemd is dat het streamen van de app ‘VRT.nu’ hetzelfde probleem heeft: geen beeld, wel geluid. De Youtube-app daarentegen lukt wel!

(Het zou zo handig zijn moest er een YUGO-app op AppleTV zijn.)

 

Tags (2)
0 Likes
17 reacties
Struisie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Tien op tien! Handje vol!

YUGO streamen over AppleTV lukt niet

Dat het eerst wel werkte, is inderdaad vreemd. Misschien ligt het toch aan je oudere AppleTV?

Het zou niet mogen natuurlijk.

Ik zou toch eens bellen met de technische dienst van Telenet en je probleem daar uitleggen. 

0 Likes
IneMaes
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

YUGO streamen over AppleTV lukt niet

Wij hebben hetzelfde probleem sinds gisterenavond. Hebben Yugo sinds een dikke maand en altijd vlot gegaan. Wij streamen meestal vanaf de iPhone en soms de kids vanaf de iPad naar de Apple tv. Gisteren waren we aan het kijken via streaming vanaf de gsm met de in-app streamingknop toen mijn echtgenoot een berichtje op WA op zijn gsm binnen kreeg en bekeek. De serie werd hierdoor afgesloten en we zijn er niet meer opgeraakt. Nu vandaag geraakt ik er ook niet op. Blijft foutmelding geven dat er iets fout gegaan is en later opnieuw proberen... Synchroon weergave van gsm naar apple tv en tv-scherm gaan wel maar niet om iets van yugo af te spelen... 

0 Likes
IneMaes
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

YUGO streamen over AppleTV lukt niet

Oh yes! Heb de app verwijderd, gsm uit en aan gezet, app terug geïnstalleerd. En heb intussen ook de Apple-tv bij instellingen/algemeen/herstart eens volledig opnieuw laten herstarten (is blijkbaar nog anders dan wanneer je gewoon uit en aan zet). Dan serie proberen spelen, paar seconden langer dan anders op gsm laten spelen en dan via in-app opnieuw proberen streamen en gelukt! 😃👍🏻 tnx voor de tips hier!