24799
netweters
|
152776
antwoorden
|
20740
vragen
|
Ingevolge het niet functioneren van Yelo-tv op mijn PC noch op mijn tab of smartphone werd op 1/3/2016 een technieker van "Helemaal Mee Tournee" naar mij gestuurd.
Alles werd grondig gecontroleerd en een zelfs een nieuwe modem werd geïnstalleerd.
Dit alles ZONDER resultaat.
Zelfs op de laptop van uw medewerker kon 'Yelo tv kijken' niet tot stand gebracht worden.
Mijn case zou grondig onderzocht en opgelost worden. Een paar dagen kreeg ik inderdaad een telefoontje van 1 van uw specialisten voor wat aanvullende informatie.
Voor de volledigheid wil ik u ook melden dat mijn probleem reeds aangekaart werd via Facebook op 6/2/2015 met een 30-tal correspondenties weg-en-weer naar Telenet.
Tot 4/11/2015 en dan heb ik er de brui aan gegeven omdat er geen oplossing in zicht was.
Met een het sturen van uw technieker kreeg ik terug wat (ijdele) hoop op een werkende Yelo.
Tot op heden blijf ik echter op mijn honger zitten en is er niets gewijzigd.
Wanneer wordt dit eindelijk tot een goed einde gebracht?
Wil er nog aan toevoegen dat ik tenslotte al meer dan een jaar ontzegd ben 'Yelo-TV-Kijken' waar ik tenslotte via mijn abonnement voor betaal en vraag dan ook een compensatie voor deze niet-levering van 1 van uw diensten.
Dit is een forum waar Telenet-klanten andere Telenet klanten kunnen helpen. Verwacht hier dus geen officeel antwoord van de Telenet klantendienst zelf.
Misschien kan je het probleem wat meer uitleggen en weten de andere forumbezoekers wel een oplossing. Wat loopt er mis ? Welke foutmelding krijg je ?
Op al mijn toestellen krijg ik de foutmelding *streaming probleem*.
De laatste maand minstens 1 maal per week gecheckt. 10 tests min: 24mbps, max 96mbps, gemiddeld ; 72mbps.
Tijdzone op alle toestellen CET (UTC+1)