Beantwoorden
Djeten
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Yelo play streaming error op Xbox One

Hallo,

 

Gezien mijn tv geen CI+ kaart ondersteunt had ik graag de yelo app via de Xbox One gebruikt. Dit uiteraard over een telenet internetlijn. Nu ondersteunt Xbox One de nieuwe windows universal apps, maar jammer genoeg lijkt de Yelo app hier nog niet compatibel mee en is hij nog niet beschikbaar in de store. (dus enkel werkend op windows 10).

 

Nu geen probleem gezien we op de Xbox One ook de browser Edge hebben en ik via dit kanaal de website van yeloplay kan opvragen. Dit verloopt volledig prima. Registratie van het device verliep normaal, ook het aanloggen, het begingeneriekje (toch ook streaming). 

Ware het niet dat ik steeds de melding 'streaming error' krijg bij het aanklikken van content. Nu was ik ervan overtuigd dat dat de laatste iteratie van de yelo play volledig html5 was, maar dit blijkt toch nog problemen te geven. Cookies staan aan, ...

 

Iemand een idee hoe dit opgelost geraakt. Ik zie het echt niet zitten om een extra digibox te voorzien. En dit werkende zou een grote meerwaarde betekenen.

 

Alvast merci,

 

D. Boydens

0 Likes
2 reacties
Casper
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
WOW, overzichtelijk! My smart Valentine Say what?! Alles op zijn plek!

Yelo play streaming error op Xbox One

de edge browser die op de xbox one aanwezig is is niet 100% dezelfde als die op windows 10. hij ondersteund bevoorbeeld niet alle javascripts (een programeertaal gebruikt voor het web en voornamelijk bij streamen). dus ik denk dat het probleem daar aan licht. het zal dus warschijnelijk wachten worden op de universele app die telenet hopelijk ooit zal uitbrengen

0 Likes
Djeten
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Yelo play streaming error op Xbox One

Merci voor je antwoord. Ik vrees inderdaad dat er voorlopig niets anders zal opzitten dan hopen dat Telenet hun windows 10 app laat recompilen naar een universal windows 10 app.

 

Mvg,

 

Didier

0 Likes