24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
Ik wilde mijn telenet aanmaken en heb gekozen voor een code toegstuurt te krijgen maar ik heb nog steeds niets gekregen?
Wat moet ik doen?
alvast bedankt
Naar de klantendienst bellen.
Soms, heel sms gaan er postpakketjes verloren.
Echter het kan een tijdje duren, de papieren weg is lang en moeilijk...
Klantendienst belle?
Ik schrijf het liever via hun mail-systeem.
Dan heb je iets in handen.... Je weet mar nooit...
Ben je klant geworden bij Telenet enekel voor GSM of ook voor internet en DTV?
Indien je ook internet hebt heb je al een login (letter+cijfers) en kan je via paswoord vergeten een nieuw paswoord aanvragen per direct.
Anders moet je een login aanmaken met een eigen gekozen paswoord en dan moet je een bevestigingscode krijgen via sms of mail. Dan moet je dit ingeven en dan moet je nog uw producten toevoegen zijnde de gsm abonnementen.
Normaal gezien is dat in 10 minuten geklonken.
Misscien helpt deze link, in de wirwar van alle "oplossingen
https://www2.telenet.be/nl/contact/post/
Dus ik begrijp dat je een GSM abonnmentje hebt en anders niets van Telenet?
Dan doe je het volgende:
Ga naar https://mijn.telenet.be en klik daar op de link onderaan " Nog geen telenet login? "
Dan kom je hier op terecht: https://mijn.telenet.be/mijntelenet/account/register.do
Je volgt gewoon de procedure die ze voorstellen en 10 minuten later heb je uw login en paswoord klaar.
Als loginnaam kan je eender wat voorstellen, als paswoord moet het minsten 8 tekens zijn en je klantennummer heb je.
Eens dit aangemaakt zal je kunnen inloggen en je product kunnen koppelen aan je login.
Lang geleden konden Telenetmedewerkers een login aanmaken voor jou met paswoord maar dit kan nu niet meer.
maar...
de code voor mijn telenet heb ik niet gekregen
Hoe kan je hier dan posten?...
Of überhaupt op internet geraken?