Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

waarom kan een subgebruiker niet inloggen

mijn zus heeft op haar gsm telenet mobile en support maar ze kan niet inloggen we hebben alles geprobeerd niks hoe kan dat

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waarom kan een subgebruiker niet inloggen

Ik begrijp niet wat je bedoelt met inloggen? Op een wifi netwerk? In "mijn telenet"? op een website? Graag een beetje juiste informatie. Wat je wil doen en onder welke omstandigheden. Altijd leuk als we iets meer informatie hebben.

De oplossing van een probleem begint bij de juiste definitie van het probleem.

Met een uitdrukking "mijn auto rijdt niet meer" kunnen we niet veel doen. Gefrustreerde smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

waarom kan een subgebruiker niet inloggen

Je heb telenet mobile en support apps van jullie maar als je als subgebruiker wil inloggen dan lukt dat niet en dat Is mijn vraag dus Is daar een oplossing voor want hoofdgebruiker kan wel inloggen en sub gebruiker niet ik vindt dit raar
0 Likes
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

waarom kan een subgebruiker niet inloggen

Vreemd! Hier hebben we WIGO met 5 gebruikers die elk hun eigen login gebruiken (ik heb de hoofdaccount, vrouw en kids zijn subgebruikers). Dit werkt perfect voor de Telenet Mobile app om hun verbruik op te volgen. Telenet support app wordt enkel door mezelf gebruikt, daar kan ik niks over zeggen...
0 Likes