Beantwoorden
Zibarrie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nintendo switch uit Winterpromo 2020-2021 nooit gehad

In januari klant geworden bij Telenet. Gebruikt gemaakt van de winterpromo.

 

Gekozen voor de nintendo switch, maar door de grote vraag was hier een wachttijd op. Geen probleem.

 

Op 14 april kregen we dan bericht dat PostNL onderweg was.. yey. All good.

's avonds niemand gezien. Track&Trace geraadpleegd, bleek dat adres foutief was? Alles nagekeken, adres duidelijk helemaal 100% correct. Zending werd teruggezonden aan Telenet Warehouse.

 

trackentrace.PNG

 

Paar dagen afgewacht in de hoop deze opnieuw zou verzonden worden, geen succes. Contact via WhatsApp met telenet gehad, gingen dossier opstarten en het oplossen. Week later, nog niets, opnieuw contact genomen. Gingen het opnieuw nakijken.


Vrijdag 23 april kregen we een e-mail dat het bedrag van de nintendo switch zal worden terugbetaald? Meteen teruggebeld met een medewerkster die een dringend dossier ging opstarten. Langs geweest in lokale telenet winkel en daar begrepen ze het maar konden niets doen.

 

Vandaag indd geld terug ontvangen. Weg promo.

 

Zo kan ik ook promo's verzinnen.

 

In de winkel zeiden ze eens het is terugbetaald men niets meer kan doen.

 

Nog iemand in deze situatie?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Winterpromo 2020-2021

2 reacties
KelvinUceta
Freshman Veelweter
Berichten: 174
De magic number! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO!

Nintendo switch uit Winterpromo 2020-2021 nooit gehad

Wow wat een verhaal zég!

 

Ik heb zo iets specifiek nog nooit meegemaakt, wel een paar misverstand bij andere winkels waardoor mijn bestelling niet tijdig geleverd was of dat ik bij levering extra geld moest betalen, op dat opzicht ben ik "Señor Positivo".

 

In jou geval, je moet ook niet vergeten dat hier over een Promo ging (... zolang de voorraad strekt). Ok! je het van de actie weliswaar niet kunnen genieten maar je hebt wel je geld terug, in andere woorden er is niets gebeurt. Nu is het niet gelukt maar ik ben van overtuigd dat volgende keer krijg je dat wel.

 

"Allow life to treat you kindly even if each moment is not sweet" - L. Cypers Kamen

 

Grtz


Dubito, ergo sum
MOBO: ASUS TUF Z690-PLUS - CPU: Core i9-12900K - AIO: Corsair H100i Elite LCD
RAM: 32 GB DDR4 3200 Ghz - GPU: MSI GeForce GTX 1660 SUPER 6G
OS: Win 11 Pro
0 Likes
Zibarrie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nintendo switch uit Winterpromo 2020-2021 nooit gehad

Niets verloren, akkoord. 

maar men lokt klanten op die manier.. dus telenet wint er wel bij.

 

en het was wel in voorraad natuurlijk want het werd besteld en “zogezegd” verzonden. Wat een idiote oplossing om het dan maar gewoon terug te betalen. Zonder dergelijke actie hadden we niet overgestapt.

0 Likes