In januari klant geworden bij Telenet. Gebruikt gemaakt van de winterpromo.
Gekozen voor de nintendo switch, maar door de grote vraag was hier een wachttijd op. Geen probleem.
Op 14 april kregen we dan bericht dat PostNL onderweg was.. yey. All good.
's avonds niemand gezien. Track&Trace geraadpleegd, bleek dat adres foutief was? Alles nagekeken, adres duidelijk helemaal 100% correct. Zending werd teruggezonden aan Telenet Warehouse.

Paar dagen afgewacht in de hoop deze opnieuw zou verzonden worden, geen succes. Contact via WhatsApp met telenet gehad, gingen dossier opstarten en het oplossen. Week later, nog niets, opnieuw contact genomen. Gingen het opnieuw nakijken.
Vrijdag 23 april kregen we een e-mail dat het bedrag van de nintendo switch zal worden terugbetaald? Meteen teruggebeld met een medewerkster die een dringend dossier ging opstarten. Langs geweest in lokale telenet winkel en daar begrepen ze het maar konden niets doen.
Vandaag indd geld terug ontvangen. Weg promo.
Zo kan ik ook promo's verzinnen.
In de winkel zeiden ze eens het is terugbetaald men niets meer kan doen.
Nog iemand in deze situatie?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Winterpromo 2020-2021