Beantwoorden
Xanga
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten?

1 Wifi netwerk uitschakelen lukt niet.

GM. Na vervanging van de Telenet modem naar de Fast versie heb ik volgend probleem. Telkens ik 1 wifi netwerk uitschakel en wil opslaan krijg ik de laconieke melding : 'Oeps er ging iets mis'. Bij mijn vorige modem stond dit dus uit. Iemand hier een oplossing voor?

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Kanjo
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

1 Wifi netwerk uitschakelen lukt niet.

Heb dit ook al ondervonden met mijn verbinding en van ander via een browser. Maar heb je dit al getest met de app telenet? Daar lukte het wel bij mij.

0 Likes
Xanga
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten?

1 Wifi netwerk uitschakelen lukt niet.

Had ik ook geprobeerd, maar zonder resultaat. Ondertussen heeft Telenet het opgelost. Het lag aan de powerlan die ook nog in mijn netwerk zat. Alvast bedankt om mee te denken.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

1 Wifi netwerk uitschakelen lukt niet.

Goed om deze info te delen  powerline  dit komt meer voor dat deze niet samen gaat is bekend

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/alles-over...

Maar  zo als  veel klanten komt deze info niet terecht bij hun

Zou beter zijn als je de modem ontvangt dat er een papier bij zit dat deze en andere apparaten een storing kunnen geven 

en dat je prive thuis netwerk na te kijken op andere toestellen anders komt een technieker langs en dit kost geld aan de klant

0 Likes