Beantwoorden
Ex-Netweter

De wifi op mijn smart tv werkt niet meer.

Ik heb een smart tv. Deze werkte en ik kon op internet. Om de één of andere manier is dit momenteel niet meer mogelijk. Tv vind de wifi niet meer. Alle andere apparaten wrerken wel.

Wie weet raad met dit probleem?

Alvast bedankt.

0 Likes
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Misschien de stroomstekker van de smarttv  uittrekken en na 15 seconden weer insteken ?

Of de smarttv tijdelijk internetverbinding met een netwerkkabel laten maken en een software-update door de smarttv laten uitvoeren.

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

@Ex-Netweter schreef:

...Tv vind de wifi niet meer...

Zijn er nog andere netwerken in de buurt die je op je TV wél nog kan zien? Maw is jou netwerk het enige dat je TV niet ziet?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Ik vermoed dat je bij jou TV ook een digibox of digicorder hebt staan? Deze zal ook wel verbonden zijn met de modem van Telenet via een rechtstreekse UTP kabel f via Powerlines? Zo ja ga dan als de bliksem een switchke gaan halen in een Telenetcenter (gratis). Installeer dat switchke door de kabel die nu in je digibox/corder zit daarin in te steken en maak dan een verbinding naar de digibox en naar je TV. Vertel je TV dat je nu een LAN verbinding hebt en je probleem zal opgelost zijn.

Ik vraag mij altijd af waarom ze apparaten met een vaste plaats altijd via WiFi willen verbinden zelfs als ze een of andere vorm van bekabeld netwerk in de buurt hebben.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes