Beantwoorden
Oompa
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Hoge ping op een server op valorant

Beste, 

Ik heb sinds 2 weken geleden last van hogere ping op Valorant op een enkele server, Ik heb Riot games support gestuurd en die zeiden dat het probleem bij de routing van Telenet naar hun server ligt, dus heb ik naar Telenet gestuurd en die zeiden dat mijn wifi booster niet compatibel is met mijn modem, dus heb ik vervolgens nieuwe wifi booster besteld en daarna zeiden ze dat mijn modem wel compatibel is met de oude wifi booster maar dat de nieuwe wifi booster niet compatibel is met de oude dus ben ik gestopt met de oude te gebruiken en enkel de nieuwe (Mijn pc is aangesloten via ethernet rechtstreeks in onze modem dus ik vond dit al een heel apart antwoord maar ik dacht, het is Telenet, Telenet heeft zo vaak problemen dus het zou mij niet verbazen) maar helaas na al hun suggesties zeiden ze dat ze van niets weten en dat ik naar hier moest komen voor hulp, enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen? Mijn ping is 50 op hun London server die het dichtste bij mij is en een maand geleden was deze maar 19-20

15 reacties
thomasdb
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Hoge ping op een server op valorant

die "unk0" is not an ethernet device., had ik niet aan gedacht, bij mij doet mijn router de vpn , niet de computer zelf,

deze boodschap is als de computer de vpn opstaan heeft met een app dan kan nmap het niet tonen. (over een router wel)

zo kan je dus niet testen

anyway, je bent dus per utp kabel verbonden direct met je modem,

en je netwerkkaart heeft de juiste drivers

dan rest er je denk ik , inplaatsvan  vpn, eens te proberen vanop een andere telenet (of niet telenet)-verbinding, en te kijken of de ping daar anders/hetzelfde is?

bij mij, zonder vpn, is de ping naar telenet.be 15-16 ms

ik zou denken dat deze vanop telenet, zonder eigen apparatuur ertussen , het bij jou ook zoiets zou zijn maar hij is licht hoger

kan iemand met een telenet verbinding bevestigen dat jouw ping normaal is

nu deze is wat hoger, maar niet met zoveel; als dat het verschil met de ping naar de valorant server, geworden is sinds de verandering

zijn er specifiekere forums waar andere valorant spelers hetzelfde weergeven

(op reddit bijvoorbeeld kom ik wel gelijkaardige dingen tegen, maar niet zo recent)