Beantwoorden
HulpvoorDUUPJE
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Iemand hackt mijn Telenet account


Iemand meldt zich steeds aan op mijn telenet account app. Ik verwijder die persoon steeds maar de dag nadien staat hij terug aangemeld en zelfs als beheerder! Heb de klantendienst al meermaals hierover gebeld maar blijkbaar heeft nog niemand daar ooit iets van gehoord!ze hebben een case aangemaakt maar Ik ben nog steeds niet terug gecontacteerd. Ook al via Messenger met klantendienst contact opgenomen met allemaal printscreens van die persoon (of meerdere). Ik ben dus zelf op onderzoek gegaan en die persoon gebruikt de triiing app via mijn login gegevens om gratis te bellen. Wij hebben nl een wigo abo. Ik ben dan mijn facturen gaan controleren en dit is reeds van in augustus 2018 aan de gang! Ze doen het met verschillende nr en mailadressen als login. Woensdag terug contact opgenomen met telent en dan maar zelf gezegd wat ik ontdekt had en ook zelf gevonden. Blijkbaar is er niets aan te doen omdat het geen telenet klant is. Ik vroeg wat Ik kon doen om me meer te beschermen enz.... bv een ander account nr, weet ik veel. Die persoon kan mijn facturen inkijken, mijn logingegens zien en zelfs beheerder maken! Welke rechten als tekent klant heb ik dan? Ik zou graag geholpen worden door eventueel mijn account nr enzoverder aan te passen.of iets anders? Ben ten einde raad en voel me echt aan mijn lot overgelaten door telenet. Zopas heeft die persoon terug ingelogd! En terug als beheerder. 😠

15 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Iemand hackt mijn Telenet account

Kan even niet volgen. Je kan maar op "Mijn Telenet"  als beheerder met een login en paswoord. Hoe komt die persoon aan jouw login en paswoord? Of laat die dat veranderen? Je bent eerst enige beheerder en dan pas kan je een gebruiker toevoegen die eventueel ook beheerder wordt. Kan jij trouwens nu nog op "Mijn Telenet"?.

Mijn logica is dan. Eerst een nieuw paswoord aanmaken voor "Mijn Telenet" eventueel via de klantendienst. En dan die gebruiker die zichzelf heeft aangemaakt verwijderen.

Bij de klantendienst kunnen ze toch zien wanneer eventuele paswoorden zijn veranderd? Eventueel via telefonisch contact.

Anders kan ik maar 1 ding bedenken dat er een foutje zit in de connectie in de Telenet klantendatabase.

Trouwens onderaan bij het aanmaken van een gebruiker kan je toch ook zien welk gsm nummer gebruikt wordt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.