Kan even niet volgen. Je kan maar op "Mijn Telenet" als beheerder met een login en paswoord. Hoe komt die persoon aan jouw login en paswoord? Of laat die dat veranderen? Je bent eerst enige beheerder en dan pas kan je een gebruiker toevoegen die eventueel ook beheerder wordt. Kan jij trouwens nu nog op "Mijn Telenet"?.
Mijn logica is dan. Eerst een nieuw paswoord aanmaken voor "Mijn Telenet" eventueel via de klantendienst. En dan die gebruiker die zichzelf heeft aangemaakt verwijderen.
Bij de klantendienst kunnen ze toch zien wanneer eventuele paswoorden zijn veranderd? Eventueel via telefonisch contact.
Anders kan ik maar 1 ding bedenken dat er een foutje zit in de connectie in de Telenet klantendatabase.
Trouwens onderaan bij het aanmaken van een gebruiker kan je toch ook zien welk gsm nummer gebruikt wordt.
Ignace (igvfer) | Krak Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.