Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik kan niet verbinden met mijn wifi netwerk

Hey,

Ik kan met mijn laptop ineens niet meer verbinden met onze thuis wifi, wel met telenet homespot. Het is te zeggen uitzonderlijk connecteert hij wel, maar velt direct terug uit. Het is dus in optimistische versie uiterst onstabiel. Mijn laptop is het enige toestel waarbij dit probleem zich stelt, andere laptop en beide gsm's kunnen perfect op onze wifi.

De foutmelding is dat ons netwerk geen verbinding toelaat...?

Volgens mij is het begonnen na een windows update, maar zelfs systeemherstel bracht maar tijdelijk een oplossing. Verder al verschillende zaken geprobeerd maar helaas. 

De oplossing geboden op jullie website, werkt uiteraard niet (is denk ik te eenvoudig voor het probleem)

Wat moet ik doen?

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

probeer eens uit te zoeken of er nieuwe drivers beschikbaar zijn voor je WiFi adapter in je laptop. Zoals je zegt na de win update misschien niet echt meer geschikt. Valt wel meer voor dat er na een windows update een en ander niet goed meer werkt. Als microsoft genoeg klachten krijgt lossen ze het misschien wel op met een  ieuwe update. Smiley Verdrietig

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

Ik heb hier hetzelfde probleem. Operating system :  Linux of Windows, Router (of hoe noem je dat dingetje) van D-Link of Level-one , oude laptop of krachtige desktop, het lukt me niet om verbinding te maken. 

Alle toestellen herkennen wel het aanwezige netwerk maar verder dan dat geraak ik nooit. 

Het lijkt alsof het signaal om de 15 seconden eventjes komt piepen... 

Het enige toestel dat wel draadloos werkt is een Acer Aspire 9410  met het OS - Windows7. 

Het is absoluut nodig dat ik een goede internetverbinding heb met een computer die draait op een Linux OS,  whatever it takes.   Heeft er iemand een idee hoe dit aan te pakken? 

Mvg Johan

0 Likes