Beantwoorden
wimvan
Professional Beetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Internetproblemen na openen yelo.telenet.tv in Chrome

Sedert een dikke week.
1) Wanneer we Yelo.telenet.tv activeren op de desktop worden we geleid naar de pagina van Yelo en dan verschijnt een zwart scherm met het log van Telenet en op dat ogenblik hangt de browser zich op. 
2) er is geen internet-connectie meer en na ongeveer 5 minuten merkt de PC dat het internet weg is en verandert het icon naar een wereldbol ....

3) Een dikke 10 minuten later herstelt de internetconectie zich.  Wereldbolleke verandert naar correcte connectiestatus.  Let wel, op voorwaarde dat de browser (Chrome) werd gestopt.

4) Dit probleem doet zich enkel met Chrome voor.  Bij Edge, Firefox heb ik dit niet.
Enig idee wat er fout is ?

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: yelo - Windows10 - Chrome. Internetonderbreking

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
Mathieu2
Ex-Moderator
Berichten: 4
Say what?! Happy New Year! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Internetproblemen na openen yelo.telenet.tv in Chrome

Kan er iemand @wimvan  helpen met zijn vraag?


Mathieu | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Jelkaddo00
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Jij bent af! Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Internetproblemen na openen yelo.telenet.tv in Chrome

Beste,

ik zou u aanraden om eens de Cookies te verwijderen via uw browser 
stappen.

 

1. openen van chrome 

2. druk de volgende toetscombinatie: Control, Shift en Delete.

3. Selecteer alles die u kan behalve uw opgeslagen wachtwoorden.

4. druk op oke / Toepassen.

5. Probeer opnieuw uw Yelo-Stream pagina te raadplegen. 

6. als het probleem zich blijft herhalen neemt u best contact met de Telenet Klantendienst op het nummer: 015 66 66 66.

 

Mvg,
Jawad

wimvan
Professional Beetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Internetproblemen na openen yelo.telenet.tv in Chrome

Deze zaken heb ik al allemaal geprobeerd. Zoals ook het volledig herinstellen netwerk, herinstalleren google, alle cookies weg, Firewall-check ... Niets helpt. Als ik in Google yelo telenet tv wil opstarten hangt het internet zich gewoon op. Precies of dat de DNS vernietigd, gewist wordt ... Merk op, eenmaal dit gebeurt is het internet in het gehele huis, op alle andere toestellen die ofwel via ethernet of WiFi met de router, modem babbelen verbroken ...
0 Likes