Beantwoorden
Doggy
Professional Weetjesweter
Berichten: 50
Smile! De vlam zit erin. On a roll... Tien op tien!

LG Smart ThinQ

Iemand dit ooit werkende gekregen. De installateur zelf krijgt het ookniet in orde. Binnenunit is voorzien om via wifi te kunnen communiceren kan echter geen verbinding maken terwijl het wifisignaal in de ruimte zeer sterk is (powerline) Kan de app dus niet gebruiken.

0 Likes
4 reacties
AndyVr
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Al 25 duimen! O dierbaar België.. Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

LG Smart ThinQ

Vermoedelijk zelfde issue wat regelmatig voorkomt bij de Boxx van ENGIE. Aangezien je beide frequentie banden (2.4 en 5Ghz) dezelfde SSID naam hebben loopt het daar soms mis. Geef je SSID van 5Ghz even een andere naam en probeer dan nog eens met het 2.4Ghz SSID te verbinden, indien het niet lukt ook even testen met de 5Ghz (als deze ondersteund wordt...) frequentie.

 

Issue zit ergens in de handshake met de BSSID’s informatie. 

0 Likes
Doggy
Professional Weetjesweter
Berichten: 50
Smile! De vlam zit erin. On a roll... Tien op tien!

LG Smart ThinQ

Heb dit even getest zoals u aangeeft echter zonder resultaat, blijft een netwerk error geven. Firma van de airco is er ook mee bezig dus ik wacht hun antwoord af. Ben ook niet de enige die problemen heeft met de app van LG.

0 Likes
SvenD
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

LG Smart ThinQ

Misschien dat je probleem ondertussen opgelost is, maar bij mij heeft het geholpen om een account aan te maken met de instelling Nederland-Nederlands.

 

Als ik koos voor Belgie-Nederlands wou er ook niets werken

 

0 Likes
Doggy
Professional Weetjesweter
Berichten: 50
Smile! De vlam zit erin. On a roll... Tien op tien!

LG Smart ThinQ

Ondertussen opgelost met hulp van LG Nederland.  Een harde reset (stekker eruit) was de oplossing.

0 Likes