Beantwoorden
Ronny6
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Nieuwe gratis wifibooster

Gisteren ben ik de gratis Wifi booster gaan halen om mijn wifi te versterken. Ik maak echter gebruik van een router om de wifi te verspreiden en de modem is niet draadloos omdat hij in de kelder staat.

Ik heb de verzender aangesloten op mijn router en de ontvanger in de living. Op de ontvanger heb ik nu internet via lan op mijn TV, maar als ik op mijn smartphone zie ik wel het wifi signaal van de ontvanger maar er wordt een paswoord gevraagd. Welk paswoord is dit dan ?

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe gratis wifibooster

Staat dit niet op de adapter achteraan? Zoniet bellen naar 015 66 66 66. Ik vrees dat je sowieso een Telenet modem/router nodig hebt. Te herkennen aan de 4 gele poortjes. Heb je dat? Dan staat het paswoord daarop vermeld. Anders in Mijn Telenet gaan kijken: mijn thuisnetwerk/modem/beveiliging. Daar kan je WiFi aanzetten zo nodig. 1 netwerk maken. SSID en paswoord aanpassen.

Met een eigen router werken die dingen sowieso niet. Je zou dan moeten je basisstation aansluiten op je eigen router en dan dat wifi ding maar jou router is niet uitgerust om zijn SSID en paswoord door te geven.

 

 

 

 

 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe gratis wifibooster


@Ronny6schreef:

Gisteren ben ik de gratis Wifi booster gaan halen om mijn wifi te versterken. Ik maak echter gebruik van een router om de wifi te verspreiden en de modem is niet draadloos omdat hij in de kelder staat.

Ik heb de verzender aangesloten op mijn router en de ontvanger in de living. Op de ontvanger heb ik nu internet via lan op mijn TV, maar als ik op mijn smartphone zie ik wel het wifi signaal van de ontvanger maar er wordt een paswoord gevraagd. Welk paswoord is dit dan ?


Het is ook weeral jammer dat shop medewerkers zo slecht opgeleid zijn om vragen te stellen. Ze zouden u dan kunnen gezegd hebben dat deze powerlines niet doen wat er beloofd wordt op een eigen router. Meedenken met de klant zit er voor velen niet in.

En hoe je in de instellingen van die adapter geraakt is ook een raadsel. Je ziet deze met een IP adres in je netwerk maar geraakt niet in de instellingen. Heb ook al poortscan gedaan om te zien of er een andere poort openstaat maar noppes.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.