Beantwoorden
sandervd
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Onbeperkt surfen tijdens daluren wordt gelimiteerd

Beste,

Sinds enige tijd wordt de internetsnelheid van mijn Wigo abonnenment ook gelimiteerd tijdens de daluren wanneer ik over de limiet van 750GB/maand zit. Dit moet naar mijn weten dus een recente verandering zijn aangezien dit een tijd geleden zeker niet het geval was. 

Even zoeken op de website van Telenet gaf mij 2 verschillende antwoorden, wat een indicatie kan zijn dat dit inderdaad doelbewust werd veranderd.

 

Op deze eerste pagina wordt er vermeld dat men tijdens de daluren altijd tegen volledige snelheid surft, zoals vroeger.

Vervolgens wordt er hier alleen maar vermeld dat de snelheid tijdelijk wordt gelimiteerd, zonder vermelding van dal- of piekuren.

 

Stond er vroeger niet op beide dat men deze limieten alleen tijdens de piekuren zou toepassen?

 

Heeft Telenet dit nu zomaar veranderd zonder iets te laten weten of heb ik iets over het hoofd gezien? 

 

0 Likes
2 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Onbeperkt surfen tijdens daluren wordt gelimiteerd

Ik zie nergens staan dat wanneer je in de piek uren over de 750GB zit ,dat  in de dal uren de snelheid wordt beperkt naar 10Mbps

Het blijft gewoon onbeperkt volume aan volle snelheid tussen 24 en 12 uur. 

sandervd
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Onbeperkt surfen tijdens daluren wordt gelimiteerd

Bedankt voor uw antwoord, ik heb gebeld met de klantendienst en het zou een fout geweest zijn op hun netwerk.