Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Radio streaming

Hallo,ik heb een probleem met radio streaming op mijn harman kardon systeem,alsook uitval en zeer traag internet af en toe

Technieker is reeds 3maal langs geweest,maar nog zelfde probleem,

Zelfs al is luidspreker draadloos of via kabel verbonden,steeds af en toe probleem nog,harman is ook al gecontacteerd en alles is up to date hiervan,al verschillende apps geprobeerd,geen resultaat, wifi op tablet valt ook soms uit of is soms heel traag,zelfs s morgens vroeg.....

 

Wie weet raad, sommigen zeggen dat ik netwerk met andere router dan die van telenet moet kopen....

Mvg

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Radio streaming

Waar staat je Telenet modem/router? Afstand van je harman tot de modem/router van Telenet? Aantal muren en dergelijk hindernissen? Andere netwerken in de buurt? App installeren op je smartphone om Wifi netwerken te detecteren en hun kanaal.

Eventueel je SSID en paswoord veranderen via "Mijn Telenet". Als je 1 netwerk hebt aangevinkt dan eventueel uitvinken zodat je 2 netwerken hebt 2.4 en 5 Ghz.

Eventueel je Harman met UTP kabel aansluiten op je modem/router. Altijd beter.

Qtaat je modem/router te ver af en heb je slecht signaal dan eventueel de set (Wifi) Powerlines afhalen in een center. 1 Powerline bij je modem/router en verbinden. De wifi Powerline achter je Harman en een kabeltje naar je Harman en automatisch ga je dan in  die ruimte ook betere Wifi hebBen voor smart en andere phones, wat de bediening vergemakkelijkt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Radio streaming

Hey,was dit maar de oplossing.....

Ik heb destijds een powerline set aangeschaft,en was precies hetzelfde,heb dan deze verwisselt voor een extra acces point welke bekabeld aangesloten is in de keuken,de harman staat er op 1.5 meter naast,de router staat 6 meter verder in de garage met 1 muur ertussen.

Heb zelfs de harman via vaste utp aangesloten in de woonkamer,zelfde probleem,hetgeen ik ook meldde aan de technieker van telenet,die ook signaalsterkte uitmeette,alles ok,maar helaas af en toe nog steeds traag internetontvangst merk ik en uitval van harman....

Zelf heb ik nog geen instellingen in modem verandert,omwille van de technieker die dit afraadde.....

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Radio streaming

Ik lees dat je Wifi op je tablet ook soms uitvalt. Zou je misschien niet beter eerst de modem/router gaan ruilen? Ik heb hier een Yamaha versterker, bedraad aangesloten en ik kan van overal waar ik wifi heb perfect mij Yamaha bedienen.

Je kan 2 problemen hebben. Je wifi werkt niet goed maar als je boxen draadloos verbonden zeijn met je Harman kan je ook daar een probleem hebben of beiden kunnen elkaar storen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Radio streaming

Dus andere modem kopen?

0 Likes