Beantwoorden
maxpower
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet Access Point AP7465CE-TN hulp nodig

ik heb de vlg situatie (of probleem :? )

 

op punt a staat tn kabelmodem (zo een witte nieuwste model) die zend 2 wifi netwerken uit
wifi 1 = privaat netwerk en vind ik terug onder my wifi business privaat

wifi 2 = bezoekers netwerk en vind ik terug onder my wifi business bezoekers

tn homespot staat uit , met een tablet vind ik beide ssids dus so far so good

 

-> nu om ontvangst te verbeteren heb ik op punt b een Telenet Access Point AP7465CE-TN geplaatst (is verondersteld de modemsettings te kopieren via utp , plug and play) afgaande op de lichtjes is dit zonder probleem gegaan

 

wat zie ik op mijn tablet = deze ap zend een derde nieuw wifi netwerk uit , wifi 3 voor het gemak

---------------------------------------------------

mijn vraag is dus hoe verander ik wifi 3 in wifi 2 , voor zover ik zie kan ik zelfs de naam van wifi 3 niet veranderen onder mijn telenet
kan ik inloggen op die accesspoint ?

alle hulp is welkom , bedankt

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet Access Point AP7465CE-TN hulp nodig

Ik ben niet echt meer op de hoogte van businesstoepassingen maar ik veronderstel dat je in mijn Telenet ook kunt aanduiden om 1 netwerk te maken. Maar ik vermoed dat dit alleen over netwerk1 gaat je privegedeelte.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
maxpower
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet Access Point AP7465CE-TN hulp nodig

volgens mij ligt het probleem bij "mijn telenet" die de gegevens van het ap gewoonweg niet ziet

 

ik zal er nog wat energie insteken maar ik kan me inbeelden dat de doorsnee mens zoveel geduld niet heeft

 

tis tenslotte een optie van 20€ de maand die niet correct werkt , de tech van esas had deze wifi-booster zelfs niet uit de verpakking gehaald want 'geen tijd' en 'nog veel andere afspraken' Robot Boos

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet Access Point AP7465CE-TN hulp nodig

Hey Maxpower.

Normaal zal je dit extra Access point in beheer kunnen nemen vanuit Mijn Telenet.

Eenmaal ingelogd op Mijn Telenet, kijk je eerst bovenaan of je op de business sectie zit van Mijn Telenet (niet de privé sectie)

Klik hierna op de tegel van "Beheer uw Wifi Instellingen" die je kan vinden onder Internet.

In de volgende pagina ga je bovenaan eerst naar Privé-Wifi.

Daar zal je normaal het toestel zien staan onder "onbeheerde toegangspunten" met een vinkje ernaast om deze "in beheer" te nemen.  Eenmaal in beheer zal dit Access Point de naam van je modem overnemen.

 

maxpower
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet Access Point AP7465CE-TN hulp nodig

thx man , ik heb het nog niet kunnen uitproberen maar dit zou wel eens de oplossing kunnen zijn

 

Vrolijke kat

0 Likes