Beantwoorden
jdolmans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Telenet Wifree geblokkeerd op eigen router?

Weet iemand of er settings gewijzigd zijn door Telenet waardoor met eigen toestellen (waarvan de MAC-adressen zijn opgenomen in de MAC-filtering van de eigen wifi van de Telenet router) niet meer op Telenet Wifree aangelogd kan worden?
Kan me voorstellen dat dit gebeurt om onbewust aanmelden met lagere snelheid thuis te voorkomen?

Vroeger kon ik dit wel, maar sedert een aantal weken connecteren mijn devices thuis niet meer naar Wifree (zowel Android als W10); extern (waarvoor bedoeld) werkt e.e.a. wel correct......

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet Wifree geblokkeerd op eigen router?

Heb je de mobile app op uw smartphone? Deze zorgt er nu voor dat uw toestel eerst de gekende WiFi spots neemt (in dit geval uw thuisnetwerk), vervolgens WiFree of Homespot en in laatste instantie uw mobiel netwerk.

Misschien heeft het daarmee te maken.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
jdolmans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Telenet Wifree geblokkeerd op eigen router?

Zowel met als zonder mobiele app geprobeerd.
Dit levert geen verschil op.

Voorheen kwam ik met alle toestellen thuis wel op Telenet Wifree; sedert een aantal weken niet meer (extern dus gelukkig wel.....)

0 Likes