Beantwoorden
KobeF
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Alles op zijn plek! Netjes! Pageturner! It's your second party!

Telenet-modem als Access Point gebruiken

Kan een de witte telenet modem gebruiken als een telenet accespoint? Heb al 1 die ik gebruik als router/modem maar zou een 2de willen aansluiten als accespoint/router die hetzelfde netwerk gebruikt als mijn originele om mijn netwerk in mijn huis uit te breiden.

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet-modem als Access Point gebruiken

@KobeF  Normaal gezien zal dit niet lukken. Je kan er niets instellen doordat dit bij Telenet online gebeurt.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Boris1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
YEAH! CAPSLOCK DAY! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Telenet-modem als Access Point gebruiken

mits je er met een kabel geraakt kan je een tweede router/acces point krijgen (gratis) bij de telenetshop (1 per huis/gezin) om je bereik te vergroten. Als je geen kabel hebt krijg je een router om in het stopcontact te steken.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet-modem als Access Point gebruiken


@Boris1  schreef:

mits je er met een kabel geraakt kan je een tweede router/acces point krijgen (gratis) bij de telenetshop (1 per huis/gezin) om je bereik te vergroten. Als je geen kabel hebt krijg je een router om in het stopcontact te steken.


Correctie, je krijgt een AP (Acces Point) geen router. Of als alternatief een Powerline set waarvan er eentje als AP functioneert.

ter info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Router 

Een Telenet router is standaard 4 toestellen ineen: Modem, router, switch, Acces Point. Die zijn dus ook elk afzonderlijk verkrijgbaar.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Boris1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
YEAH! CAPSLOCK DAY! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Telenet-modem als Access Point gebruiken

Maar dit kan hem wel helpen om zijn bereik te vergroten ? En die schakelt automatisch over op het zelfde netwerk.

0 Likes