Beantwoorden
Ex-Netweter

Telenthomespot wilt niet werken

Hallo iedereen, ik heb namelijk een klein probleempje...

Toen ik derstraks mijn wifi aandeed wou ik verbinden met telenethomespot en dit gebeurde automatisch zonder dat ik me moest inloggen. Ik opende whatsapp en zag heel de tijd "verbinden" staan dus ik wist dat het niet werkte. Ik ging terug naar wifi ik klikte op "vergeet dit netwerk" en ik deed het terug zodat de log-in zou verschijnen. Op een gegeven moment kwam de log-in bijna, tot er dan opeens " De hotspot-inlogfunctie kan de pagina niet openen, omdat de netwerkverbinding verbroken is." stond. Ik weet niet wat ik nu moet doen want ik heb noch telenethomespot noch telenetwifree. Telenetwifree werkte altijd al traag maar homespot niet tot vandaag, nu doet het opeens raar... Heeft iemand dit probleem ooit is gehad en weet iemand hoe ik mij gewoon terug kan aamelden zodat ik normaal kan surfen?

Alvast bedankt

Tags (1)
0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Telenthomespot wilt niet werken

Home spot inloggen gebeurt uiteraard automatisch.  Je moet dan wel je webbrowser openen om in te loggen en dan kan je verder. Tenzij je eenmaal WiFree hebt gebruikt en je bent binnen het bereik dan gebeurt dit automatisch. Maar het is niet omdat je een sterk netwerk ziet dat je ook kan inloggen want er kunnen maximaal 5 toestellen verbinding maken op eenzelfde homespot. Als er natuurlijk meerdere dichtbij liggen is de kans groter dat je ergens opgeraakt.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes