Beantwoorden
Mauriske
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Toestellen die met 2.4Ghz verbonden zijn werken niet.

Sinds zaterdag problemen met de toestellen die op 2.4Ghz werken.

Ik heb pods360, tot dan heeft alles zonder problemen gewerkt.

Ik stelde het probleem vast zondag morgen toen mijn airco niet was opgesprongen, ik wou de rolluiken openen met de app en de Somfy box was ook off-line. Ik stelde toen vast dat alle toestellen die op 2.4Ghz zijn verbonden niet reageerde. Ik heb verschillende keren mijn modem gereset en de pods terug ingestoken, zonder resultaat.
Rond 12u gisteren middag was het probleem vanzelf opgelost en werkte alles weer perfect.

Vanmorgen stelde ik hetzelfde probleem weer vast.

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Problemen 2.4Ghz

3 reacties
Fokke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Toestellen die met 2.4Ghz verbonden zijn werken niet.

Ja, met die 360 pods niet anders dan problemen. Ik heb die teruggebracht tijdens de proefperiode omdat ik het beu was.

Ik heb nu Netgear Orbi en mijn Wifi werkt perfect.

Mauriske
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Toestellen die met 2.4Ghz verbonden zijn werken niet.

Heb dit nu bijna een jaar, Nooit problemen mee gehad, werkte hier perfect zelf in de tuin, 30m van de pods, haal ik nog snelheden tot 180Mbps

Binnen in de woning bijna overall 480Mbps met een Business abo van 500Mbps.

Het is hier precies of het heeft iets met de overgang naar zomeruur te maken dat er problemen zijn met de 2.4Ghz of zou er een update zijn geweest.

Rond 8u was het hier plots weer normaal vandaag.

Fokke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Toestellen die met 2.4Ghz verbonden zijn werken niet.

Kijk ja, ik heb nog nooit problemen met Netgear Orbi gehad.
De 360 pods werkten tijdens mijn proefperiode niet stabiel.
Ik kon niet vertrouwen op de Wifi, het werkte eens een week probleemloos, dan viel het weer verschillende keren uit.

Met de Netgear Orbi heb ik al meer dan zes maanden Wifi zonder ook maar 1 onderbreking.