Beantwoorden
Filipgeernaert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wifi-bereik

Ik heb nog een oudere modem ch6541 van telenet, kan ik een accesspoint met flow-techniek hieraan verbinden , heeft dit zin ? Ik heb nl een probleem met wifi bereik boven ,er staat nu een D-link maar die valt regelmatig uit.

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wifi-bereik

Omruilen voor de nieuwste Home Gateway kan via een Center. Wil je uitbreiden kan je een Acces Point van Telenet aanschaffen (69€) als je bekabeling hebt of Powerlines met WiFi (99€ voor de set).

Een AP op een modem only heeft geen zin, want je creëert daarmee geen eigen netwerk.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

Wifi-bereik

Als je nog zo'n oud model hebt, maak je ook een goede kans op een gratis Helemaal Mee bezoek.

(https://www2.telenet.be/nl/helemaal_mee/). Die modems worden bijna standaard vervangen, naargelang je abonnement natuurlijk. Maar als je WiFi problemen ondervindt geloof ik zeker dat je een nieuwe krijgt.

 

Ze komen je dan gratis verder helpen, vervangen je modem door een nieuw model en checken direct of je genoeg WiFi bereik hebt. Indien nodig kunnen ze dan ook een AP of Powerline plaatsen (tegen een klein prijsje).

 

Zeker eens contact opnemen dus! 🙂

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes