Beantwoorden
TomF
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wifi pods werken niet meer

Dag iedereen,

Sinds vandaag werken onze 2 wifi pods niet meer.. Twee weken geleden overgeschakeld naar 360° wifi, tot nu werkte alles perfect. Via de WhatsApp kunnen ze tot nu toe niet helpen.. Er werd me aangeraden om de pods terug eerst via een internetkabel te connecteren op de nieuwe modem, dan komen ze inderdaad terug online, tot ik ze dan terug in een ander stopcontact wil steken. Het wit lampje knippert ook niet traag, maar volgens een ander sneller patroon.. 

Iemand die kan helpen?

Alvast erg bedankt 

3 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wifi pods werken niet meer

Als de afstand tussen de 2 pods korter is werken ze dan ook niet is om te testten

Lijkt er op dat ze niet meer met elkaar kunnen verbinden

TomF
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wifi pods werken niet meer

Nee had ik ook al getest idd. Zelfs als ik de ene in de kamer naast die van de modem plaats, komt die niet meer online.

Ik begrijp dan ook niet dat ze 2 weken op die bepaalde afstanden perfect werkten en dan plots niet meer. De Telenet medewerker zag dat ze om 2.01u 's nachts plots offline vielen. Op de rest van het netwerk en modem ziet hij geen gekke activiteit rond dat uur.

Het knipperpatroon van het witte lichtje is bij beide ook zo vreemd. Het knippert dus niet traag zoals bij opstart maar ook niet snel. Eerder kort lang lang kort (en dan even geen lichtje meer). 🤔

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wifi pods werken niet meer

Best gaan wisselen in de winkel  we horen ook dat sommige niet lang mee gaan kan dit zijn

Of andere bestellen en de  defecten opsturen

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen...