Beantwoorden
MichelleG
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wifi pods worden warm en maken geluid

Ik heb 1 wifi pod die geluid maakt en durf hem daardoor niet in het stopcontact te laten wanneer er niemand in die ruimte is. Kan ik deze wifi pod vervangen? Zijn ze wel veilig qua brandgevaar? Toch niet wild van deze dingen. Geef mij de oude Powerlines maar…

2 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wifi pods worden warm en maken geluid

Gewoon naar de winkel brengen 

Of contact nemen met telenet en dan opsturen

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen...

Is nu veel rustiger in de winkel en aan de lijn

Ex-Netweter
 

Wifi pods worden warm en maken geluid

Er zit een ventilator in de Wifi-pod om de interne elektronica te koelen. Die maakt geluid.
Eigenlijk is de Wifi-pod nogal slecht ontworpen. Er zijn veel andere Wifi-toestellen op de markt die zonder ventilator zelfs niet echt warm worden.

Volgende zomer bij hoge temperaturen zal dat een probleem worden. (Als er één jaar lang huisstof in de openingen van de Wifi-pod is gevallen en de luchtdoorstroming nog slechter is dan gewoonlijk.)

Als die Wifi-pod écht heet wordt (wanneer je je vingers wegtrekt als je voelt) lijkt me er wel een klein risico op brandgevaar wanneer ze in de buurt van andere brandbare materialen zoals (kranten)papier of gordijnen staan.

Uiteindelijk ben je beter af met eigen Wifi-apparatuur. Overal te koop. Het kost wel wat in het begin, maar dan kan je kiezen voor een stil model zonder ventilator.