Beantwoorden
RobDeWilde
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes! Pionier It's your seventh party!

Wifree connection timed out

hoi,

aan zee (oost-duinkerke) zie ik in de netwerklijst Telenet Homespot staan en Telenet-wifree.

Bij keuze Homespot, krijg ik de melding dat ik geen verbinding kan maken met het netwerk, zonder meer. Zonder zelfs inloggegevens te hebben ingevuld.

Bij wifree krijg ik een inlogvenster, maar na alles ingevuld te hebben en op de verbindingsknop te drukken, krijg ik na een paar seconden een 'Connection time out'.

Telenet home spot staat aan bij mijninternet.

Ik werk op een macbook pro...

Tips iemand?

Groeten,
Rob
Tags (2)
0 Likes
3 reacties
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Even demarreren...

Wifree connection timed out

Even een boost voor @RobDeWilde. Is er iemand die kan helpen met tips of misschien een  oplossing? 

We zijn benieuwd. 

 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Zappone
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Wifree connection timed out

Het aantal simultane verbindingen van een wififree is beperkt tot - dacht ik - 4.

Vermits tegenwoordig een gezin op verlof  minstens 1  een laptop en mogelijk meerdere smartphones bezit,....

 

 

RobDeWilde
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes! Pionier It's your seventh party!

Wifree connection timed out

Ik vermoed dat het Wifree-bereik gewoon ontoereikend is in de buurt waar wij logeren.
Op de dijk zelf kon ik zonder problemen inloggen op Wifree.

 

Ik dacht misschien dat het daarna ook wel ging werken op het appartement (omdat ik dan al eens ingelogd had), maar dat was niet het geval.

 

 

0 Likes