Beantwoorden
roland4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

wachtwoord homspot en mijn telenet

hallo,

 

als je je ww veranderd van je login van mijn telenet, dan verander deze ook van je homspot.

dan moet je aan de persoon die op je homspot wil ook het nieuwe ww geven, en kan deze zich terug inloggen op mijn telenet.

 

mijn vraag is nu of deze twee verschillende ww kunnen zijn, omdat anders andere personen ook op mijn telenet kunnen gaan en je abonemet wijzigen.

0 Likes
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

wachtwoord homspot en mijn telenet

Je kan een nieuwe subgebruiker aanmaken.

Een subgebruiker heeft ook toegang tot Mijn Telenet, maar kan enkel het wachtwoord van die subgebruiker aanpassen of het e-mailadres van die subgebruiker aanpassen.

 

Je kan dit doen door:

  • Met de hoofdgebruiker aan te melden op www.mijntelenet.be
  • In de linkermarge te klikken op Mijn Internet
  • In de linkermarge in de rubriek Gebruikers te klikken op Aanmaken
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

wachtwoord homspot en mijn telenet

Je homespot is bedoeld voor Telenetklanten die met hun login en paswoord op je Homespot kunnen. Het is niet de bedoeling dat jij aan iedereeen zomaar een login en wachtwoord geeft om op de Homespot te geraken.

Jijzelf moet op je eigen Wifi netwerk inloggen met het WiFi paswoord die op je modem staat.

En jij kunt op alle homespots, hotspots en WiFree van Telenet met jou login en paswoord.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
roland4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

wachtwoord homspot en mijn telenet

subgebruiker aangemaakt is gelukt.

kan de subgebruiker zich dan ook aanmelden op de homspot?

als dit zo zou zijn, lukt het bij mij niet moet de hoofdgebruiker eerst toesteming geven?

0 Likes