Beantwoorden
muffiedog
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fifth party! Pionier Primeur!

wifi onstabiel

hey,

 

we krijgen telkens de melding wifi onstabiel op onze samsung gsm.

alsook valt onze wifi verbinding enkele seconden uit.

heb al 2keer een technieker langs gehad, die geen fouten kon vinden.

hij heeft nu mijn eigen router opnieuw geplaatst om de down en upload snelheid te verhogen.

haalde met de telenet router down 20 en up 10, nu down 70 en up 15 met eigen router.

vroeger nooit problemen gehad, de laatste 2 maanden is het een ramp.

wifi fixer, bellen, technieker helpen niet

wat nu

 

0 Likes
6 reacties
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

wifi onstabiel

Welke versie van Android staat erop je gsm?

 Installeer desnoods eens een nieuwe als dir beschikbaar is. 

Instellingen --> Meer --> naar onderaan scrollen --> Toestel info -->software update -->nu bijwerken.

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
muffiedog
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fifth party! Pionier Primeur!

wifi onstabiel

is niet enkel een probleem op de gsm's maar ook op de 3 laptop's van mij en de kinderen, 

telkens onderbrekingen van enkele sec, waardoor hij telkens opnieuw moet verbinding maken

0 Likes
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

wifi onstabiel

Kan zijn dat het toch van je gsm afkomstig is  samsung gems durven soms een signaal uitsturen naar de wifi waarmee ze verbonden zijn die de modem of router laten herstarten 

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
SamD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

wifi onstabiel

Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem WiFi valt regelmatig weg en over het algemeen een trage verbinding, WiFi fikser geprobeerd helpt niet..
Problemen met iPhone, iPad, laptop, playstation4, Samsung tablet .
Dus ik veronderstel dat het niet aan de apparaten ligt maar eerder aan de verbinding zelf..
0 Likes
Jodi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

wifi onstabiel

Ik heb ook identiek hetzelfde probleem. Vandaag is er een technieker langsgeweest en zei dat het aan de 'dropkabel' ligt. Volgende week komen ze het 'maken' en dit zal ons 85 euro kosten om het gemaakt te krijgen. Laten we hopen, maar ik heb mijn twijfels. Ze zeiden als ik nog problemen ondervind dat het dan niet wordt aangerekend. Gefrustreerde smiley

0 Likes
ishirra
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! Pageturner!

wifi onstabiel

Bij mij valt mijn wifi regelmatig weg, soms zelfs voor enkele minuten.  in het begin dacht ik dat dit aan mijn toestellen lag (ipad, 2 laptops, 2 samsung GSM's) maar zij pikken zelfs signalen op van de wifi van de buren en overburen.

Mijn downloadsnelheid is ook niet wat het moet zijn: 0.21 Mbps download, 7.23 Mbps upload.

 

http://www.speedtest.net/my-result/4414328905

 

Er is een technieker geweest maar die zegt dat er geen problemen zijn.  Natuurlijk wanneer hij er was viel mijn wifi niet weg.  Dit is al enige weken aan de gang en ik begin het serieus beu te worden.

0 Likes