24804
netweters
|
152815
antwoorden
|
20742
vragen
|
Soms programmeer ik mijn digibox via de PC, door mij aan te melden met mijn telenet ID en paswoord via de website www.yelotv.be.
Vandaag krijg ik via internet explorer en via firefox de melding "Aanmelden is mislukt om onbekende redenen". Clearen van de cache helpt niet
Wat is hier aan de hand?
Mijn internet is geen telenet, maar dat werkte in het verleden toch altijd.
Ook bij mij hetzelfde probleem, YeloTv en Yelo app niet meer mogelijk zonder telenet internet!
Tot voor kort (begin augustus 2015) kon ik mij bij YeloTv aanmelden en de digicorder programmeren via Scarlet internet.
Nu kan ik mij bij YeloTv niet meer aanmelden (Aanmelden mislukt om onbekende redenen) maar kan wel de TvGids bekijken! De YeloApp op mijn Smartphone breekt af met mijn telenet login.
Via de Telenet hulplijn heb ik reeds twee medewerkers gesproken die beweerden dat het nooit mogelijk was zonder telenet internet!!! ... en dat ik maar beter Telenet Internet zou nemen !!!
Gezien de functie tot hiertoe werkte, en nu niet meer, zou u dat misschien kunnen duiden?
Is het correct dat het tot hiertoe lukte met andere internetproviders, maar dat het nu gewijzigd is?
Ik zou het ook kunnen omdraaien: ik kan bij een andere leverancier van digitale televisie kunnen gaan 🙂
Jan Verhelst
@Arthur2 schreef:
Haha neem dan Telenet internet? 🙂