24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
De klantenservice heeft heel veel antwoorden op heel veel vragen.
Serieopname |
|
Zoals eerder aangegeven:
Op de klantenservice kan je heel veel antwoorden vinden op heel veel vragen.
Dan dien je mijn eerste reply te volgen. Daarmee kan je de serie opname annuleren.
Als de correcte informatie van Talen ook niet werkt, dan je nog het volgende proberen via jouw HD-Digicorder/TV:
Als dit nog niet werkt, dan kan het herinstellen naar fabrieksinstellingen van de software mogelijk helpen.
Hierbij worden alle instellingen waaronder zendernummering en beeldinstellingen terug op de standaard ingesteld. Alle ingeplande opnames worden dan ook gewist. Je zal je geplande opnames dus opnieuw moeten instellen.
Volg hierbij de stappen op: http://klantenservice.telenet.be/content/opnieuw-naar-fabrieksinstellingen-digiboxdigicorder
Kies zeker voor Opnames behouden of Behoud opnames.