Beantwoorden
Ex-Netweter

Stoppen opnames series

Hallo,

Ik heb voor een bepaalde serie automatisch ingesteld dat yelo autmatisch de nieuwe episode opneemt. Serie bevalt me niet. Hoe kan ik die automatische opnames stoppen zonder ze een voor een te wissen?
0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Stoppen opnames series

Klantenservice

De klantenservice heeft heel veel antwoorden op heel veel vragen.

Serieopname

• Selecteer map met serieopname (met navigatietoetsen)
  • Druk op Delete-toets
  • Kies JA en bevestig
    Opgelet, zo verwijder je alle opnames van de serie!
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Ex-Netweter

Stoppen opnames series

Dat is via het toestel? Kan het niet in de app?
0 Likes
Beantwoorden
talen

Stoppen opnames series

Zoals eerder aangegeven:

Op de klantenservice kan je heel veel antwoorden vinden op heel veel vragen.

Zie artikel

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Stoppen opnames series

Ik heb ook enkele series die ik ooit opnam, maar dan niet interessant vond. Maar zelfs na het verwijderen van de hele serie blijven nieuwe afleveringen die na twee weken weer in de programmagids verschijnen opgenomen worden. Met als gevolg dat ik een serie die ik ooit als serie wou opnemen, maar dan als serie verwijderde, nu nog steeds om de twee weken moet verwijderen. Kan daar iets aan gedaan worden?
0 Likes
Beantwoorden
talen

Stoppen opnames series

Dan dien je mijn eerste reply te volgen. Daarmee kan je de serie opname annuleren.

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Stoppen opnames series

Als de correcte informatie van Talen ook niet werkt, dan je nog het volgende proberen via jouw HD-Digicorder/TV:

• Selecteer een geplande aflevering van die serie en klik op Ok
  • Kies Opname-opties wijzigen en klik op Ok.
  • Wijzig  Alle afleveringen of Alle episodes  naar Deze aflevering of Deze episode en klik op Ok
  • Verwijder hierna de geplande opname door op de delete- knop te drukken en te bevestigen.

Als dit nog niet werkt, dan kan het herinstellen naar fabrieksinstellingen van de software mogelijk helpen.

Hierbij worden alle instellingen waaronder zendernummering en beeldinstellingen terug op de standaard ingesteld. Alle ingeplande opnames worden dan ook gewist. Je zal je geplande opnames dus opnieuw moeten instellen.

Volg hierbij de stappen op: http://klantenservice.telenet.be/content/opnieuw-naar-fabrieksinstellingen-digiboxdigicorder

Kies zeker voor Opnames behouden of Behoud opnames.

0 Likes
Beantwoorden