Beantwoorden
julien
Freshman Weetjesweter
It's your ninth party! Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Twee handen vol!

Tegenzet?

Wat is de tegenzet tegen het uitgesteld kijken dat proximus nu mogelijk maakt?

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Tegenzet?

Die is er al. Inbegrepen in Play en Play More waar je 7 dagen kan terugkijken weliswaar voor de prijs van 10 of 24.5 euro.

Een goede tegenzet van Telenet zou zijn om hun play qua prijs te verlagen naar bvb 3€ en hun play more naar bvb 15€ wat hun prijs meer oncurentieel zou maken met Netflix, en terugkijk TV gratis. De meerprijs tegenover Netflix kunnen ze verechtvaardigen door hun groter gebruiksgemak. Bovendien zouden ze dan nog meer de kaart van Nederlandse, Vlaamse, Franse en alternatieve series en films moeten trekken om zich te onderscheiden.

Eerlijk gezegd vind ik, en nog veel mensen met mij, 10€ nu teveel voor het aanbod. Het spreekt de jeugd niet echt aan en de ouderen (50+) hebben er geen behoefte aan. Ik zie er veel terug afhaken zelfs nog voor het einde van de gratis PLay periode die er nu aangeboden wordt. Zelfs veel die het niet willen.

Willen we een gok doen? Ik verwacht een aanpassing tegen eind van de zomer. Zo tegen eind augustus begin september.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Tegenzet?

Telenet heeft terugkijk tv. Daarmee kan je tot 7 dagen een programma terugkijken.

Deze functie zit in play en play more.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
julien
Freshman Weetjesweter
It's your ninth party! Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Twee handen vol!

Tegenzet?

Ik ben me volledig bewust van het aanbod, maar een tegenzet met een betalend product tegen een gratis product kan je niet bepaald een straffe zet noemen.

Vandaar mijn vraag, wat wordt de tegenzet om te voorkomen dat BC geen completer iets aanbiedt voor een betere prijs?

0 Likes
Beantwoorden
Karmandia
Freshman Weetjesweter
It's your ninth party! A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Tegenzet?

Voor zover dat je wat BGC aanbiedt "iets" kunt noemen....

De kwaliteit van het internet kan je langs geen kanten vergelijken.

Intertijd met BGC had ik elke avond een modemreset... volautomatisch en niks aan te doen.

Lekker terwijl je aan het gamen bent even alle clients disconnected.

Met de BGC box mag je met elke update naar de winkel en als je zelf niet in het oog houdt waar je voor betaald rekenen ze technische kosten aan voor een **bleep**.

Je mooie tv aanbod mag je ook vergeten... m'n ouders komen altijd bij mij tv kijken en ze weten waarom.

De sukkelaars zitten zonder kabel in de regio...

Dus eerlijk gezegd denk ik niet dat er een tegenzet verder komt... simpelweg omdat er geen nodig is.

Voor kwaliteit en eerlijke service betaal je nu eenmaal een eerlijke prijs.

Dat dat in dit land veel is, is een feit. En dat is spijtig. Maar zonder concurrentie (met een degelijk aanbod) zie ik daar niet snel wat in veranderen.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Tegenzet?

Ik vind dat ze (net als Proximus) dit gratis moeten aanbieden.Zeker als je Internet, TV en telefoon hebt van Telenet. Meer dan logisch dat ze dit doen.

0 Likes
Beantwoorden