24794
netweters
|
152741
antwoorden
|
20733
vragen
|
Hallo
Ik heb mijn laptop geregistreerd in Firefox om sporting telenet te kijken.
Je kan wel switchen tussen verschillende browsers(vb. firefox en internet explorer).
Hier wordt mijn laptop wel herkent.
Nu wou ik gebruik maken van de Yelo app op windows , maar deze zegt dat mijn toestel niet geregistreerd staat. Wat dus volledig niet klopt.
Valt dit op te lossen?
Of is dit een probleem dat Telenet zelf moet oplossen?
Mvg
Niels Aerts
Dag Niels,
Ik denk dat dit te maken heeft met de verschillende authenticatieprocedures.
Hoewel ik hier niet zeker van ben zal via de authenticatieprocedure voor browsers een bestand op de pc geplaatst worden dat wel door browsers gelezen kan worden. Via de procedure voor de app daarentegen zal het volgens mij een authenticatie in de app zijn.
Er werd mij eens verteld door een telenet medewerker dat dit gecheckt werd via het MAC-adres of je PC geregistreerd was.
Het moet dan toch perfect mogelijk te zijn om de registratie ook compatibel te maken met de app?
Dat verklaart veel. Voor browsers is het mogelijk om het MAC adres te herkennen maar Windows 8 apps kunnen dat niet herkennen. Daarom zal het niet mogelijk zijn.
Ok dat verklaart veel.
Maar ik vind toch dat dit dan vanwege telenet op de een of andere manier zou opgelost moeten worden. Desnoods door een ander systeem te implementeren...