Beantwoorden
Ex-Netweter

Yellow TV kijken buiten België als telenet klant

Is het mogelijk om, via Yellow TV, naar Belgische TV zenders te kijken als ik in het buitenland (vakantie/beroepsmatig) ben?

0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Dag Gunne,

Het antwoord daarop is helaas simpel: nee. Je dient namelijk verbonden te zijn met een Telenet netwerk om TV te kunnen kijken via Yelo en die zijn er in het buitenland niet (m.u.v. het Total tankstation in Eynatten in Luxemburg want daar is een Telenet Hotspot).

Met vriendelijke groet,

Niels

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
jod
Freshman Weetjesweter
It's your ninth party! Alles op zijn plek! It's your eighth party! Netjes!

Stel mij dan de vraag we tot vervelens dagelijks en dit maandenlang met dat gedrocht van een promotiefilmpje om de oren en op de ogen werden geslagen om yelotv aan te prijzen als "het van het"???

Klein detail ... dan nog gefilmd op DE LUCHTHAVEN VAN ZAVENTEM voor een groot deel 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

@jod:

Wat heeft het ermee te maken waar het is opgenomen? Yelo play werkt enkel via telenet verbindingen... en niemand houdt je tegen om je talent te laten zien om met iets beters te komen wat volgens jou 'het van het' zou zijn.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Tom_Acke
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Wat mss kan lukken is als je in het buitenland bent een verbinding maken met een wifi hotspot Comcast. (ben het wel nie zeker hoor)

Telenet is een onderdeel van Liberty Global.

Je kan wel gratis surfen (als alles goed is)

Meer info Klik hier

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Dat van die homespot in het buitenland gaat nog niet lukken. Ik probeer het zo nu en dan in Nederland via  ziggo 🙂

Echter... Yelo play gaat dan vrees ik nog niet werken want je verbind dan via een spot die zich niet in België bevind (al heb ik yelo nog niet geprobeerd via VOO).

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Drr
Freshman Beetjesweter
It's your ninth party! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! Pionier

0 Likes
Beantwoorden
polle
Professional Weetjesweter
It's your ninth party! On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

In Belgie werkt het ook niet (meer)....en  geen hulp....om het optelossen

0 Likes
Beantwoorden
polle
Professional Weetjesweter
It's your ninth party! On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Mijn vraag  is "opgelost" zie ik op het forum.... Het is niet opgelost geen yelotv . PUNT

0 Likes
Beantwoorden