24748
netweters
|
152291
antwoorden
|
20688
vragen
|
Is het mogelijk om, via Yellow TV, naar Belgische TV zenders te kijken als ik in het buitenland (vakantie/beroepsmatig) ben?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag Gunne,
Het antwoord daarop is helaas simpel: nee. Je dient namelijk verbonden te zijn met een Telenet netwerk om TV te kunnen kijken via Yelo en die zijn er in het buitenland niet (m.u.v. het Total tankstation in Eynatten in Luxemburg want daar is een Telenet Hotspot).
Met vriendelijke groet,
Niels
Stel mij dan de vraag we tot vervelens dagelijks en dit maandenlang met dat gedrocht van een promotiefilmpje om de oren en op de ogen werden geslagen om yelotv aan te prijzen als "het van het"???
Klein detail ... dan nog gefilmd op DE LUCHTHAVEN VAN ZAVENTEM voor een groot deel 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
@jod:
Wat heeft het ermee te maken waar het is opgenomen? Yelo play werkt enkel via telenet verbindingen... en niemand houdt je tegen om je talent te laten zien om met iets beters te komen wat volgens jou 'het van het' zou zijn.
Wat mss kan lukken is als je in het buitenland bent een verbinding maken met een wifi hotspot Comcast. (ben het wel nie zeker hoor)
Telenet is een onderdeel van Liberty Global.
Je kan wel gratis surfen (als alles goed is)
Meer info Klik hier
Dat van die homespot in het buitenland gaat nog niet lukken. Ik probeer het zo nu en dan in Nederland via ziggo 🙂
Echter... Yelo play gaat dan vrees ik nog niet werken want je verbind dan via een spot die zich niet in België bevind (al heb ik yelo nog niet geprobeerd via VOO).
In Belgie werkt het ook niet (meer)....en geen hulp....om het optelossen
Mijn vraag is "opgelost" zie ik op het forum.... Het is niet opgelost geen yelotv . PUNT