24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hopelijk komt de Yelo-app voor Windows Phone ooit weer in orde en krijgen WP-gebruikers ook de Tring app. Opmerkelijk : de Telenet Support app is sinds kort ook beschikbaar voor Windows Phone maar wat smartphones betreft staat er enkel ondersteuning in voor iOS en Android. Het marktaandeel van WP-gebruikers groeit gestadig en ondertussen kunnen King-klanten de schitterende Lumia 640 Windows Phone voor slechts 29€ kopen. Hopelijk bieden jullie beterschap wat apps betreft wanneer Windows10 Mobile zijn release beleeft.
Oei, hier is er nog geen antwoord op gekomen. Is er iemand die het @Ex-Netweter hier mee kan verder helpen?
Ik geef je vraag over Windows 10 mobile alvast door Koen. Alvast bedankt voor je feedback hierover.
Stijn
En welk antwoord zouden wij hierop dienen te geven? Aangezien er verscheidene topics lopen hierover met hetzelfde probleem lijkt het mij beter dat je dit probleem ook doorgeeft
Het forum is een mooi iets en geen vervanging van de eigenlijke klantendienst. Het spijtige is dat wanneer er problemen zijn met apps van telenet zoals in dit geval yelo tv op windows phone (die via deze weg niet behandeld kunnen worden en dit soort probleem ook niet via de klantendienst) deze ook gecorrespondeert worden naar telenet zelf want dit medium is eigenlijk perfect om dit soort van dingen snel op te merken en hierop ook in te spelen.
Dat is toch hoe ik het zie tenzij mijn visie te ver afwijkt van het forum gebeuren.
Ik begrijp ook niet volledig de reden waarom Yelo nog niet beschikbaar is voor Windows Phone. Voor mij komt alle hulp wellicht te laat want ik werk nog met Phone 7.8 dus da's sowieso een nono.
Voor Windows 8 bestaat er nochtans een app voor Yelo die goed werkt en ook op Windows RT werkt. Het kan toch niet zó moeilijk zijn om dat ook te laten werken voor WP?
Blijkbaar zit Windows wel met het gedacht te spelen om Android apps te ondersteunen in de toekomst. Dan zijn we in 1,2,3 uit de miserie want het probleem is veel ruimer dan alleen Telenet.
Het verbaast me eigenlijk ook een beetje dat Telenet een Yelo-app voor Windows Phone lanceert die na een tijdje niet meer werkt, dat daar totaal niet over gecommuniceerd wordt door Telenet zelf (iets à la "Sorry maar deze app werkt niet meer")
Sterker nog : de niet werkende app wordt nog steeds in de Windows Phone Store aangeboden door Telenet : https://www.windowsphone.com/nl-be/store/app/yelo-tv/00775e2b-b1de-49f8-a903-149e04225639
Hi
Kunnen jullie zeggen wat er niet werkt en op welk toestel (alsook sw versie) ?
Op mijn Lumia 930 werkt het gewoon...
W.
geen paket.
lijkt nu toch weer te werken....
ik heb net een splinternieuwe Lumia 640XL. EN als je naar de app gaat (via zoeken in app store van microsoft vind je deze niet, via de hyperlink op hun website wel), dan komt er op dat deze app niet compatibel is voor dat toestel. Euh?? Is het omdat mijn landinstellingen op UK staan? Als ik ze op Belgie zet dan werkt Cortana niet.