Beantwoorden
Ex-Netweter

Yelo TV geen rechten?

Ik heb Yelo TV geïnstalleerd op mijn PC zodat ik in een andere kamer via PC naar een opname kan kijken.

Als ik echter het meerendeel van de opnames wil bekijken krijg ik de opmerking "Yelo TV heeft de rechten niet om dit uit te zenden.Bekijk ze via de digicorder". Hoe komt dit? an ik hier iets aan doen?

Mvg

Diederik

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Yelo TV geen rechten?

Helaas niet:

• Je kan de opnames van de zenders, die daarvoor toestemming hebben gegeven, bekijken op je smartphone, tablet of computer
  • Je kan opnames bekijken tot twee maanden terug

Bron: http://klantenservice.telenet.be/content/yelo-play-app-yelo-tv-app-yelotvbe-opnames-bekijken

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Yelo TV geen rechten?

Maken jullie er zich niet al te gemakkelijk van af ? Als je de rechten niet hebt gekregen, kan je er misschien voor betalen ? Elke maand betalen wij hier een kanjer van een factuur aan Telenet die niet vergelijkbaar is met eender welke andere serviceprovider (water, gas en elektriciteit) en dan nog slagen jullie er niet om alle opnames ter beschikking te stellen op iPad en laptop. Dat zou nog eens een stap vooruit zijn en getuigen van klantvriendelijkheid. Helaas is de situatie al twee jaar onveranderd. Vooruit met de geit Telenet: dat zou nog eens een kerstcadeau van formaat zijn ! Anders is het wachten op de heropstart van Bhaalu... Dat is nog een dienstverlening van een ander niveau ! 

0 Likes
Beantwoorden