Beantwoorden
Ex-Netweter

Yelo TV voor Windows 8

Zijn jullie nog van plan ooit een update uit te brengen voor de Yelo app voor Windows 8? Voor alle duidelijkheid, dan bedoel ik PC's, niet telefoons.

De bestaande app heeft heel veel layout problemen op om het even welk scherm dat niet 1366x768 is. Het zou al een serieuze verbetering zijn als die zouden opgelost worden.

0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
UnDutchable30
Freshman Weetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! It's your eighth party! Mooi, mooi!

Yelo TV voor Windows 8

Daarnaast is in 8.1 ook vaak geen beeld zichtbaar. Stabiel werkt het nog niet
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Yelo TV voor Windows 8

Sinds vorige week kreeg ik de melding om yello tv up te daten Maar dat liep steeds vast en kan ik yello tv niet meer kijken op mijn laptop in windows8.1 Ik heb de app verwijderd en geprobeert om opnieuw de app te installeren maar dat lukt niet .Yello tv gewoon via browser lukt ook al niet meer .HELP

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Yelo TV voor Windows 8

Hier ook , via chrome werkt het niet meer, via firefox wel. App gebruik ik niet.

P

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden

Yelo TV voor Windows 8

Best van alles eerst effe al de windows updates uitvoeren en zorgen dat je browser uptodate is

en dit effe opnieuw installeren 

http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx

probleem ligt meestal bij silverlight 

0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Yelo TV voor Windows 8

Heb je er ook voor gezorgd dat alle gegevens van de app verwijderd waren? Om zeker te zijn, kan je eens kijken in deze map: C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Packages\ of er niets terug te vinden is van "Telenet.Yelo". Probeer hierna de herinstallatie nog eens opnieuw (na volledige verwijdering).

Bij Chrome zijn er inderdaad problemen bij aanmelden en streamen. Hiervoor kan je best Internet Explorer gebruiken.

Als er nog vragen zijn, laat maar horen 😉

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
De race is begonnen! Even demarreren... It's your tenth party! BINGO!

Yelo TV voor Windows 8

voor windows 8.1 yelo tv : als je de app verwijdert hebt, waarom installeer je deze niet terug in de windows store ?, bij het installeren vraagt deze je microsoft acount + paswoord (doe je dit voor de eerste keer moet je wel een email naar je microsoft acount sturen voor een code), als je al een code hebt en je kent die niet meer : staat er een vraag : in het klein (wat dacht je) heb je al een code, en daaronder : ik kan dit niet doen, daarop klikken en de rest gaat vanzelf (als je de eerste keer met de code microsoft skydrive wat nu onedrive hebt geinstalleert),

als deze geinstalleert is ga je gewoon naar de metro van windows 8.1, en als je op de tegel klikt van yelo tv ben je normaal gezien vetrokken, en het grootste voordeel is je hebt geen browser nodig

0 Likes
Beantwoorden