24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sinds de upgrade van YeloTV op ipad naar Yelo Play lukt het niet meer om opnames te bekijken...
"Yelo play cannot connect to your digicorder", met de Yelo TV app was het geen enkel probleem !!
Blijkbaar zijn we alleen maar goed om meer te betalen voor minder!
Ik vermoed dat het komt omdat mijn digicorder (die ik al meer dan 4 jaar huur) een paar maand te jong was voor omwisseling naar een recenter model, en dus geen Yelo upgrade kon doen, maar dat was voor de Yelo TV app geen probleem.
Ik wil de oude versie terug!
Ken jij een app van telenet die wel goed werkt ??
Bij telenet is het altijd veel bla bla , maar uiteindelijk kom je altijd bedrogen uit.
vind het ook jammer kan alleen maar naar films en serries zien maar niet naar mijn opnamens
ik heb mijn netflix opgezegd om play te nemen om toch nog iets via de tablet te kunnen doen met telenet.
Beste,
Als een website niet goed werkt ligt dat 95 % van alle gevallen aan je browser instelling of computer instellingen.
Het beste is de yelo tv website eens te testen in andere browser.
Ofwel je browser te updaten naar de nieuwste versie.
Het kan ook zijn dat je dat je digicorder niet interactief, is ofwel niet verbonden met een UTP kabel of POWERLINE adapter. Het kan ook zijn dat je powerlines defect zijn en erdaardoor geen interactiviteit is met de website en je opnames niet meer lukken, in dit geval laat je de POWERLINES gratis nakijken in een telenet center.
Of wel staat je digicorder in slimme energiestand en moet dit uitgezet worden:
Of via dit artikel je instellingen van de browser en computer eens na te kijken:
http://klantenservice.prd.apps.telenet.be/content/help-ik-kan-niet-naar-yelotvbe-kijken
Gelieve eerst dit na te kijken, voor een bedrijf af te kraken ...
De links werken niet, helaas, wou zo mijn probleem trachten op te lossen. Sinds mijn verhuis geraak ik niet meer op de yelo tv app
Een nieuw model HD-decoder is niet nodig om opnames te bekijken via de Yelo Play app.
Enkel voor TerugkijkTV via Play of Play More is een nieuw er model HD-decoder mogelijk nodig.
Ook bij mij werkt dit niet meer sinds de update naar Yelo Play.
De digicorder is zeker interactief, ik heb alles (modem, switch, digicorder, ...) al eens herstart, werkt niet.
Ik hoop dat het de bedoeling is dat opnames bekijken met Yelo Play nog steeds werkt ook zonder een play abonnement...
Bij mij sinds 2 dagen hetzelfde probleem. Ik kan enkel nog gewone TV kijken via de app, maar de opnames lukt niet. Ik krijg geen foutmelding, maar de opname start gewoon niet op. Heb al heel de tablet gereset, de app zelf opnieuw geïnstalleerd, de digicorder nagekeken, ook terug heropgestart, maar niets helpt. Ik word er alleen maar gestresseerd van 😠
Weet iemand raad ?
Hey @Ex-Netweter en @Ex-Netweter. Er was een technisch probleem met de opnames op verschillende zenders. DIe opnames zullen inderdaad niet bekijkbaar zijn op Yelo TV. De opnames vanaf gisteren zouden geen problemen meer mogen geven.
zou het kunnen dat ik daardoor de melding krijg bij een aantal programma's dat ze ouder zijn dan 60 dagen??? ook al zijn ze van dinsdag laatstleden.
en ook zowel in internet explorer als in chrome werkt alles (tvgids, aanmelden, zelfs de hoeveelheid schijfruimte werkt) alleen zegt hij in de opnames dat er geen zijn. In firefox doet hij dat echter wel goed.
opnames bekijken gaat perfect. Alleen als ik via de tvgids live tv wil kijken, houdt mijn internet verbinding er plots mee op. gaat steeds aan en uit. Als ik dan één keer manueel de verbinding verbreek en terug connecteer, werkt alles perfect voor de rest van de dag. Enig idee van??????
Staan er toevallig twee modems in uw huis?
Eentje voor het internet en de ander waarop de Digicorder zit?
@Ex-Netweter schreef:Staan er toevallig twee modems in uw huis?
Eentje voor het internet en de ander waarop de Digicorder zit?
Als het voordien wel werkte veronderstel ik dat de toppic starter op de juiste modem zit verbonden.
Bij mij werkt het op mijn desktop pc onder Windows 7 wel.
Maar niet op mijn android tablet sinds die update.
Vroeger werkte het prima op dit tablet met de Yelo app.
Hogelijk leest iemand vanTelenet dit forum ook, want anders gaat er niet veel opgelost geraken!