Beantwoorden
JDeValck
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Jij bent af! Pionier It's your seventh party! It's your third party!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Sinds de upgrade van YeloTV op ipad naar Yelo Play lukt het niet meer om opnames te bekijken...

"Yelo play cannot connect to your digicorder", met de Yelo TV app was het geen enkel probleem !!

 

Blijkbaar zijn we alleen maar goed om meer te betalen voor minder!

Ik vermoed dat het komt omdat mijn digicorder (die ik al meer dan 4 jaar huur) een paar maand te jong was voor omwisseling naar een recenter model, en dus geen Yelo upgrade kon doen, maar dat was voor de Yelo TV app geen probleem.

 

Ik wil de oude versie terug!

0 Likes
Beantwoorden
18 reacties
distero
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

De melding is dan dat Yelo Play geenverbinding kan maken met de digicorder ...

En een tijdje later komt het bericht dat er geen opnames zijn!

Help!

0 Likes
Beantwoorden
stefanvd
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Netflix opzeggen voor play ?? dit ga je, je zeker nog beklagen ! Netflix is tenminste iets dat je werkelijk overal kunt bekijken. simpel inloggen en je bent vetrokken.  Play heeft een pak beperkingen.

0 Likes
Beantwoorden
joske1
Professional Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Ik vermoed dat u voor telenet werkt.

 

Het heeft altijd zonder problemen gewerkt.

 

Van de ene op de andere dag was het gedaan, dus zal er bij telenet wel iets veranderd zijn.

 

Ik heb het al van 100de mensen gehoord dat ze elders hun opnamens niet meer kunnen bekijken.

 

Ik heb 3 computers heb het op allerlei maieren geprobeert maar niets lukt nog, dus het zal niet aan ons liggen maar aan de verandering die telenet heeft uitgevoerd.

 

hoe kan ik overal opnamens bekijken als ik deze melding krijg hieruit haal ik dat het niet meer overal is maar alleen thuis op je eigen internet. Vroeger ging dit wel.

 

"Denk eraan, je moet surfen via de Telenet-internetverbinding bij jou thuis om je opnames op dit toestel te bekijken."

0 Likes
Beantwoorden
joske1
Professional Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Ik heb play en ook bij mij gaat het niet buitenshuis.

0 Likes
Beantwoorden