Beantwoorden
Ex-Netweter

Yelo tv vs Ccleaner

Hallo,

Als ik Yelo TV bekijk via één of andere laptop, moet ik deze registreren. We hebben 5 lege registratievakjes om te beginnen.

Wanneer het apparaat werd geregisteerd en daarna wordt het programma CCleaner gebruikt, herkent hij het apparaat niet meer en moet ik opnieuw registreren.

Dit maakt dat ik de oorspronkelijke (1ste) registratie kwijt ben en ik deze pas na 3 maand kan verwijderen.

Nu heb ik reeds een bericht gestuurd naar Telenet zelf en hebben ze de overbodige registraties verwijderd.

Hebben jullie enig idee wat ik moet aanvinken/afvinken om dit in de toekomst niet meer tegen te komen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

DUBOIS Giovanni

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Yelo tv vs Ccleaner

> klantenservice

Om naar yelotv.be te kijken (op je computer), heb je de laatste nieuwe Microsoft Silverlight-plugin nodig en moet je cookies toelaten en private browsing uitschakelen.

1. Silverlight
  2. Cookies
  3. Private browsing

Tip: zorg ervoor dat je geen gebruik maakt van CCleaner om je computer op te kuisen.

Met andere woorden: ccleaner voert bepaalde acties uit die je niet kan uitschakelen om dit te voorkomen.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden